Toon posts:

Trilling in beeld.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn beeld trilt, maar niet over het hele scherm. Het is hoofzakelijk het gebied van 7 tot 12 uur. De rechterkant van het scherm staat wel stil. Aan de linkerkant blijft de desktop dus niet op 1 plek staan, maar verplaatst naar linksonder en dan weer terug over een afstand van ongeveer 2 mm.
Van resolutie wisselen maakt geen verschil en degaussen helpt ook niet.
Er staan geen nieuwe dingen in de buurt van de monitor. Het lijkt sinds eergisteren (toen ik het voor het eerst zag) te verergeren.
Hebben jullie hetzelfde als ik en is mijn monitor aan het dood gaan? Het is een 17" LG monitor van een paar jaar oud.
Of heeft het toch met de videokaart te maken?
Terugklokken (zie onderstaande specs) heeft geen effect.

• Adonias
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-08 09:31

Adonias

Oe! Buttons :9

Teste de videokaart ff met een andere monitor om zeker te weten dat het aan je monitor ligt, maar ik denk idd dat je je monitor binnenkort kunt uidragen :)

• FoolZero
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Probeer eens een andere monitor aan te sluiten?

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05-2025

VROEM!

broembroem!

Heb je er niet per ongeluk al heel lang een voeding/speaker oid naast staan?

ieeeepppppp :P

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb beneden nog een pc staan (is van mijn vriendin) en als ze vanmiddag thuiskomt zal ik inderdaad ff gaan uitzoeken waar het probleem zit. Stom dat ik daar zelf nog niet aan gedacht had.
Thanx

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:11
Dat had ik ook, ja. De voeding van m'n stuurtje stond er vrijwel recht onder. Toen ik die weghaalde was de trilling weg. De trilling kwam inderdaad pas sinds enige tijd :?.

specs

Verwijderd

Topicstarter
Er hangt vanaf begin af aan al aan elke kant een spaeker boven. Het is toch niet zo dat zo'n ding na jaren pas problemen gaat geven? Ik dacht dat het dan meteen ging storen als het niet goed was afgeschermt.

Verwijderd

Topicstarter
Het is opgelost!!! De adapter van het laadsnoertje van m'n mobiel was er per ongeluk boven komen te hangen.
Ik schrok echt wel even. Het is nu opgelost dankzij het racestuurtje van een mede-tweaker!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ok, mooi :)

• rjeggens
  • Laatst online: 06-02-2025
Ik heb hier hetzelfde. Monitor van mijn vriendin trilt als de ziekte (zo af-en-toe) Mee naar Norrod geweest (komt ie vandaan) Doet braaf wattie moet doen, maar niet trillen. Hier op andere PC aangesloten, trilt niet. Maar videokaart verwisselen helpt ook niet....

Verwijderd

Topicstarter
Zit er bij jou achter de pc misschien een stopcontact achter het behang verstopt?
Wat gebeurt er als je de pc met monitor ergens anders neerzet en aansluit?

• FoolZero
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Rjeggers, misschien is wat ik zeg nu onzin, maar misschien helpt een geaard stopcontact:?

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Pagina: 1