Toon posts:

Voorwaarden Proef Ben?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Proef Ben kaart (kan je 60 min gratis mee bellen). Staat nergens dat 't niet naar betaalde nummers mag. Ik heb dus net ff geprobeerd en 't kan gewoon (nummer van 0,50 eurocent per minuut).
Gaat Ben er nou moeilijk over doen als ik die 60 min naar betaalde nummers ga bellen?!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik denk dat het niet mogelijk is om naar sex-lijnen etc te bellen.

Maar in het echt bel je toch ook wel eens een info nummer, dus waarom zou ben er nu boos om worden oid.

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nee, het wordt gewoon dubbel zo hard afgeschreven >:) Ik heb ook is zo'n ding gehad, je kan er ook mee smsen. Je hebt een bepaald tegoed, ik zou niet weten hoeveel, waar je 60 min mee kan bellen en dat wordt opgemaakt. Ze kijken niet naar minuten imho...

Verwijderd

Topicstarter
Owja, okey...
Ik heb d'r wat prijsvragen met van die betaalde nummers mee gedaan (staat toch gelijk aan sexlijnen denk ik?!) 0909-blabla

• pruiter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-07 12:09
Een proefBen simkaart is gewoon een Ben Vrij prepaid kaart die is ingesteld op het standaard tarief (dus € 0,35 hele dag, geen piek / dal) en een beltegoed heeft van € 21. ( 21/ 0.35 = 60 minuten). Waar jij die € 21 aan op maakt zal Ben een zorg zijn.
Je kunt hem dus gewoon gebruiken als prepaid kaart en als de € 21,- op zijn gewoon opwaarderen.