Beste mensen, ik heb altijd win2k gedraait, zonder problemen (op 1 na, de muis), ik vandaag m'n videokaart eruit trekken (geforce 2, dan wil hij niet), intel740 erin, en aan de slag, geforce 2 weer erin na install. Werkt, geluid etc, helemaal tevreden.
Nu heb ik soms last in win2k + winxp van dubbelklikken, terwijl ik gewoon een single click doe, maar in winxp doet ie het bijna altijd, in win2k deed ie dat gewoon 'soms', met 2 muizen, 4d optische muis, en een trust ami mouse cordless dual scroll. Dat is probleem 1.
Probleem 2, ook niet in de faq kunnen vinden, als ik iets installeer, krijg ik _altijd_ deze error message:
Nouja, in de hoop dat deze errors verhelpt kunnen worden. Ik draai de muis BDW zonder drivers, want die 4D drivers zorgen voor zo'n leuk tray icoontje, wat ik liever niet heb natuurlijk. 't Zou beter zijn als je het als service kon draaien, staat m'n tray ook niet zo vol
't gaat hier om Windows CORP EDITION build 2600
Nu heb ik soms last in win2k + winxp van dubbelklikken, terwijl ik gewoon een single click doe, maar in winxp doet ie het bijna altijd, in win2k deed ie dat gewoon 'soms', met 2 muizen, 4d optische muis, en een trust ami mouse cordless dual scroll. Dat is probleem 1.
Probleem 2, ook niet in de faq kunnen vinden, als ik iets installeer, krijg ik _altijd_ deze error message:
Nouja, denk je die directory bestaat niet, maar hij bestaat gewoon, dus ik snap de error niet, search op raadgepleegt, maar ik schein dus de enige te zijn met dit probleemC:\Documents and Settings\Wesley\Desktop refers to a locationt hat is unavailable. It could be on hard drive on this computer, or on a network. Check to make sure that the disk is properly inserted, or that you are connected to the Internet or your network, and then try again. If it still cannot be located, the information might have been moved to a different location.
Nouja, in de hoop dat deze errors verhelpt kunnen worden. Ik draai de muis BDW zonder drivers, want die 4D drivers zorgen voor zo'n leuk tray icoontje, wat ik liever niet heb natuurlijk. 't Zou beter zijn als je het als service kon draaien, staat m'n tray ook niet zo vol
't gaat hier om Windows CORP EDITION build 2600