Toon posts:

Grootte van een Radeon 8500

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in het bezit van een Compaq EX 1 Ghz Desktop..Hoera :(
maar ja er zit een MX 400 kaart in, ik wil me een Radeon 8500 kopen, welk merk boeit me niet.
Nu zit ik met het volgende probleem..de kast is nie zo groot.
Mijn Abit Siluro MX 400 kon er nét in. Als er een milimeter tussen de kast en de kaart zit is het veel. (er staat ook nog een monitor bovenop)

nu de vraag:

Hoe groot is een Radeon 8500 kaart ?(ongeacht merk)

ik heb sites bezocht van producenten van die kaarten, ken er alleen niks op vinden. En de leveranciers die ik gemaild heb zijn te lui om voor me te kijken :(

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08 23:17
ongeveer net zo hoog als dat metalen plaatje aan het einde denk ik. hoe hoog is die mx dan?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Is die MX ene speciale low profile kaart? Dan gaat een gewone 8500 niet passen. Als het ene normale MX is dan past de 8500 er ook netaan in lijkt mij :)

Verwijderd

Net even gemeten: Authentic ATI Radeon 8500: 176mm lang / 100mm breed (alleen de printplaat zelf gemeten) ;)

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:19

Mentalist

[avdD]

Waarom koop je dan een compaq? :X

Maar om maar door te gaan.. Hou er rekening mee dat je daar een klein beetje van de warmte afkunt, want zoals je het verteld is het daar vrij krap, en ik denk dat een radeon 8500 meer warmte maakt dan een GF2MX (nee, dat heb ik niet getest ofzo, dat denk ik).

Oh ja, mocht een 8500 niet passen, dan kun je ook nog naar de Radeon 7500 kijken, die is nogal laag. Gewoon voor het geval dat..

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

Topicstarter
[quote]W3ird_N3rd schreef op 26 augustus 2002 @ 23:40:
Waarom koop je dan een compaq? :X

quote]

Die was gratis :D

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19-08 13:13
Mijn radeon steekt een halve centimeter 'boven' het metalen slotplaatje uit...
Pagina: 1