Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10 22:08

Ook

Yes I can!

Topicstarter
Ik heb dus een O2 abo maar nu heb ik laatst een nieuwe GSM gekocht (gewoon los dus), nu wilde ik em ook verzekeren maar bij O2, maar dat kan alleen met het bij het contract gekochte toestel en dus niet gewoon bij losse toestellen.

Omdat ik niet graag zonder (of met een stukke) GSM kom te zitten wil ik em toch wel graag ergens verzekeren, weet iemand waar ik dat kan doen? Of moet ik gewoon ff naar zo'n phone shop gaan en daar een verzekering afsluiten (kan dat gewoon bij een losse GSM?)

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

www.koopjessite.nl voor verzekeringen

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik was laatst bij de belcompany hier en daar stond een bordje van iets voor 3€ per maand kon je je telefoon ook laten verzekeren.

Maar ik weet niet of ze dat ook doen met een telefoon die daar niet gekocht is.

Je zou natuurlijk ook gewoon even 1 van de bekende verzekerings maatschappijen kunnen bellen en vragen of hun dat doen, mochten hun het niet doen dan denk ik dat ze vast wel weten waar je dan moet zijn.

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10 22:08

Ook

Yes I can!

Topicstarter
Van koopjessite.nl:
Vanaf € 3,- per maand. Nu tijdelijk eenmalige poliskosten niet € 13,50 maar slechts € 4,50.
Deze verzekering is alleen geldig bij aankoop van een nieuw toestel. U dient de polis binnen 7 dagen na aankoop van uw toestel te activeren. Kijk hieronder voor meer info.
Zal in de BelCompany ook wel zo zijn dus.. Ben bang dat het een stuk duurder wordt voor elders gekochte toestellen :(

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Fuk, daar heb je gelijk in. Goed, ik heb dan ook net daar een Siemens gekocht

Verwijderd

Heeft iemand wel een een toestel bestel bij www.gsmshop.nl ? En zo ja, zit daar misschien ook een formulier bij voor een gsm verzekering? Kan me nouwelijks voorstellen dat al hun klanten onverzekerd rondlopen...
Pagina: 1