Toon posts:

groupwise webaccess werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He hallo,

Ik heb thuis een test servertje draaien met grouwpise, nu draait de server goed zelfs webaccess agent werkt goed, maar ik krijg geen login pagina te zien. Ik kan wel een taal kiezen maar als ik vervolgens op ok klik krijg ik een http 500 error. Het is een Netware 6 server met sp2 erop, ook groupwise draait met sp2. Het inloggen via de groupwise client gaat overigens wel prima. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Het opnieuw instaleren van Webaccess heb ik al geprobeert, maar dat werkte niet. de webserver is een Netware enterprise web server 6.00g.

Alvast bedankt voor de moeite

Verwijderd

Verwijst de webserver wel naar de goede start-pagina? Die waar je de taal kunt kiezen?

Verwijderd

Netware 6 heeft twee webservers meegeleverd, NES (Netscape/Netware Enterprise Server) en Apache. Het ligt er maar net aan wat je geinstallerd hebt. NES moet je tijdens de installatie apart aanvinken om te installeren. Apache staat geloof is standaard geinstalleerd.

Webaccess op een apache server installeren lukt niet standaard. In de knowlegdebase op support.novell.com moet je even zoeken op "Groupwise webaccesss Apache" oid. Webacces is nu denk ik op de verkeerde manier geinstalleerd, dwz in de verkeerde dir's. Je moet handmatig wat bestanden gaan verplaatsen.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:25

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Webaccess moet bij apache draaien met TomCat maar dat word pas ondersteund met GW6.1
Anyway , ik neem aan dat de MTA/POA en WebAccess en de webserver allemaal op dezelfde server draaien ?

Eventueel voor de zekerheid ff de firewall disablen.
Juiste IP adressen en port nummers ingevuld bij de setup.

Tijd voor een nieuwe sig..