Weet iemand een site of heeft er iemand informatie die hij (of zij) mij kan mailen over de knooppunt methode?
Een methode om de stromen in een stroom kring te berekenen.
/me weet geen leuke quote voor in zijn signature
Je bedoelt de regel die zegt dat de som van stromen in een knooppunt gelijk is aan nul? Da's gewoon een kwestie van wat erin gaat komt eruit.
Niet helemaal waar, alleen de Maxwell-vergelijkingen gaan helemaal op, maar de knooppunt methode is een goeie benadering.
Niet helemaal waar, alleen de Maxwell-vergelijkingen gaan helemaal op, maar de knooppunt methode is een goeie benadering.
Verwijderd
De som van de stromen in een knooppunt is altijd gelijk aan nul.
De som van de spanningen in een maas is ook altijd nul.
Maar :
Volgens de theorie van de ontploffende knoppunten is de som van de stromen in een knooppunt niet nul
Verder :
In een schakeling loopt de meeste stroom op de plaats waar de rookontwikkeling het grootst is !
De som van de spanningen in een maas is ook altijd nul.
Maar :
Volgens de theorie van de ontploffende knoppunten is de som van de stromen in een knooppunt niet nul
Verder :
In een schakeling loopt de meeste stroom op de plaats waar de rookontwikkeling het grootst is !
Heeft er iemand misschien een schema met wat rekenvoorbeelden.. heb morgen een tentamen... en om te zeggen dat ik er nou vertrouwen in heb.... nee
Als je morgen hierover een tentamen hebt, heb je dan geen theorieboek met voorbeelden?
Kon je dat niet beter aan je leraar vragen, om voorbeeldenruudboon schreef op 26 augustus 2002 @ 12:29:
Heeft er iemand misschien een schema met wat rekenvoorbeelden.. heb morgen een tentamen... en om te zeggen dat ik er nou vertrouwen in heb.... nee
je bedoelt de wet van kirchhoff (of hoe je het ook schrijft). Het komt er op neer dat alle stromen in een stroomkring opgetelt 0 is. Dit geld ook voor voltage. Ik weet zo geen site, maar k zal wel es kijke.
Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
Gathering of Huiswerk ?
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()