[Java] compilatie gecached

Pagina: 1
Acties:

• Fles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2023
Als ik een programma compileer met Java, ik veranderer iets in de code en compileer hem dan nog een keer, dan heeft hij de oude code weer gecompileerd. Ookal verwijder ik eerst de oude class zodat hij een hele nieuwe aan maakt.

Het werkt nu alleen goed als ik eerst de naam van het programma verander en dat schiet natuurlijk niet op. Ik compileer met een batch en dan moet ik daarin dus ook eerst de naam veranderen.

Hoe kan ik er voor zorgen dat hij direct de goede code compileerd?

• 4VAlien
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 23:13

4VAlien

Intarweb!

Ik ken alleen het probleem dat Internet Explorer applets cached.. daarentegen is er een prachtige appletviewer ;) ontworpen die bij je SDK inzit

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

.class weggooien?

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• Fles
Graveheart schreef op 26 augustus 2002 @ 11:55:
Ookal verwijder ik eerst de oude class zodat hij een hele nieuwe aan maakt.

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

sorry tis maandag ;)
maar das wel vreemd
:?

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• Fles
Hmm 4VAlien had gelijk. Als ik nu op ctrl-F5 druk in Internet Explorer laat hij hem wel goed zien. Ik zou zweren dat hij dat eerder niet deed maar goed.. :P Thanx!

• judgem
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-04-2014

judgem

Lord of Metal

En welke compiler gebruik je dan? Ik heb er inmiddels een stuk of 4 gebruikt maar dit probleem ben ik nog nooit tegengekomen.. :?

- Ik bespreek ook harde waren en dan wel op www.lordsofmetal.nl - en ik draai en programmeer ze in DYNAMO

Verwijderd

heb het probleem ook paar keer meegemaakt, misschien dat het helpt
eerst de builden/rebuilden

• MisterData
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-08 21:52
Hij bedoelt als ie hem bekijkt blijft ie ehtzelfde, dus IE cached ipv de compiler :)

• Fles
Idd, is al opgelost. GEEN POSTS MEER! :)

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

[offtopic]
Als je op dit moment werkt met een bat file om te compileren, zou ik eens gaan kijken naar ANT. Hiermee kun je in XML een hele fraaie build file maken en ongelovelijk veel functionaliteit toevoegen.

Ik heb hier een ANT file liggen waarin ik eerst directories verwijder, daarna aanmaak, parser genereren, compileren en daarna een jar file maken. ANT is echt een aanrader.
Pagina: 1