Toon posts:

Andere videokaarten geprobeerd, geen resultaat

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voordat jullie beginnen te roepen UTFS leg ik het ff uit.
Ik zit op m'n werk en de pc waar de veldwerkers hun gegevens mee inlezen van hun veldcomputer geeft geen beeld meer. Ik heb al een andere monitor geprobeerd, andere videokaarten erin (isa en pci) maar niets mocht baten.
Heb even de search gebruikt, maar kon niets vinden en om nou de hele dag te GoTten en de search door te lezen enzo (vind m'n baas ook niet zo prettig denk ik), post ik maar een topic.
Wat kan het zijn?
hij start wel op, hoor de schijf opstarten enzo, maar niets geen beeld, kan ook niet in de bios komen.

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
misschien troep in andere pc knallen ?

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

Als de schijf opspint wil dat nog niet zeggen dat de PC het ook doet...
ALs ik jou was zou ik de HD even in een andere PC hangen en kijken if hij het daar in doet. Klinkt namelijk alsof je mobo/CPU RIP is...

Verwijderd

Als de hdd's opspinnen komt dat doordat de stroom gaat lopen: De voeding gaat aan, dat zegt echter niets over of het moederbord het wel doet, piept hij las je hem opstart? Zo nee is je moederbord en/of processor naar de knoppen.

Verwijderd

dat van geen beeld kan zijn dag je vga dood is aangezien dat het nie is probeer eens ander geheugen..

Verwijderd

probeer :

ander geheugen
andere CPU

werkt dit niet, dan is je mobo gaar

Verwijderd

Een PC zonder videokaart gaat piepen. Piept ie zonder videokaart niet? Dan is de kans heel groot dat je mobo dood is.
Dus even opstarten zonder videokaart. 't is al een oude truc. Maar toch....
Pagina: 1