Toon posts:

Hoe krijg ik dit effect in photoshop.

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ok mijn vorige topic werd gesloten, omdat ik het eerst zelf moest proberen :? dat heb ik dus ook steeds gedaan, maar het is me niet gelukt en daarom post ik het hier. Vast wel iemand die mij hierbij kan helpen.

Ok hoe krijg ik dus dit effect in photoshop. Ik bedoel dus dat effect van die vrouw, dat sommige randen een dik zijn.

Afbeeldingslocatie: http://www.thebeans.org/scififlyer.gif

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
een plaatje vinden en overtrekken met een pentool als vector. (aangezien je illustrator niet wilde gebruiken en dit een illustrator plaatje is)

Human Bobby

Verwijderd

Topicstarter
oh ik heb illustrator dus ook. hoe moet je het dan doen in ilustrator?

• Deegroller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
Volgens mij op slechts 2 manieren:
1) heel goed kunnen tekenen (illustrator oid inderdaad)
2) en dat wil jij waarschijnlijk...een foto nemen met een hele duidelijke en sterke belichting. (in dit geval belicht van onderaf) Donkere schaduw wordt zwart, lichtere vlakken wit. Met je levels schuiven, of de stamp-filter gebruiken. Maar de clue ligt volgens mij bij het bronmateriaal. Succes.

Geweldige hand-oog-coördinatie dankzij Wacom en Playboy!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:01
Je eigen creativiteit gebruiken is een belangrijk element in de grafische wereld.

Daarnaast was het niet nodig om zo'n topic 2x te openen, McVirusS sloot je 1e topic niet voor niets. Het lijkt me enigszins verstandig om bijvoorbeeld de FAQ van dit forum even door te nemen, en zijn reactie serieus te nemen.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Dit topic is gesloten.