[C++]Covert gif to mpeg stream??

Pagina: 1
Acties:

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:31
Het guys,

Hierbij vraag ik jullie hulp. Ik ben voor mezelf bezig met een projectje dat alles wat
mijn ouders doen op de server gelogd wordt. Ik krijg het al aan de gang om eens in de
zoveel tijd een screenshot te maken. Nu wil ik dat eigenlijk omzetten to 1 grote stream mpeg/
avi. Weten jullie of hier libaries ofzo voor zijn?.

Alvast bedankt,

Walter

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:09
Ik mis nog een paar FAQ/QuickStart items in deze vraagstelling.

• GAEvakYD
Hoe bedoel je? ik niet snap

Verwijderd

Wat ik wel handig zou vinden om te weten:
• heb je zelf al gezocht met google? Wat heb je gevonden? Wat kon je ermee en wat zoek je nog? Wat zijn je problemen daarmee?
• op welk platform (architectuur/OS)?
• is het de bedoeling dat we je een complete gif-to-mpeg applicatie aanreiken of wil je liever een pointer naar een encoding library voor mpeg/avi (avi is overigens een container format, geen codec)? Wat voor soort pointers zoek je dan eigenlijk (zie punt 1)?

En vanuit de algemene FAQ valt er nog wel wat aan te merken qua begroeting onder je post, het maken van 'ik niet snap' opmerkingen en typos, maar dat mierenneuken zal ik maar achterwege laten. :P.

• MisterData
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-08 21:52
GAEvakYD schreef op 26 augustus 2002 @ 11:39:
Het guys,

Hierbij vraag ik jullie hulp. Ik ben voor mezelf bezig met een projectje dat alles wat
mijn ouders doen op de server gelogd wordt. Ik krijg het al aan de gang om eens in de
zoveel tijd een screenshot te maken. Nu wil ik dat eigenlijk omzetten to 1 grote stream mpeg/
avi. Weten jullie of hier libaries ofzo voor zijn?.

Alvast bedankt,

Walter
De FAQ doorlezen is zowieso een vereiste voordat je op GoT gaat lopen posten. Als ej dat had gedaan, dan weet je dat groeten/begroetingen onder/bovenaan een posts niet gewenst zijn. Daar zijn zeker libraries voor, en ik raadt je aan om SourceForge es te bekijken (www.sourcefoge.net). Daar staan heel veel open-source libraries en zeker ook eentje om MPEG mee te coderen :)

[ Voor 0% gewijzigd door MisterData op 26-08-2002 13:05 . Reden: REact doet niet aan [strike] en [/strike tags :( ]

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:09
Misschien jij FAQ en QuickStart doorlees doe, dan jij wel snap.

Verwijderd

MisterData schreef op 26 augustus 2002 @ 13:05:
[...]

De FAQ doorlezen is zowieso een vereiste voordat je op GoT gaat lopen posten. Als ej dat had gedaan, dan weet je dat groeten/begroetingen onder/bovenaan een posts niet gewenst zijn. Daar zijn zeker libraries voor, en ik raadt je aan om SourceForge es te bekijken (www.sourcefoge.net). Daar staan heel veel open-source libraries en zeker ook eentje om MPEG mee te coderen :)
Het woordenboek doorlopen is ook een vereiste als je op GoT gaat lopen posten...

T'is sowieso ffs !

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

ook goeie URL's posten is belangrijk. De url = SourcefoRge.net

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.

Verwijderd

Als je het niet doet om te leren ben je met WinVNC al klaar :)

• GAEvakYD
Oke sorry dan voor alles wat voor mijn kop gegooit is. Maar het moet platform onafhanelijk worden. Hij moet draaien op Linux/Unix/NT. Ik zal eens kijken op sourceforce.net.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

GAEvakYD schreef op 26 augustus 2002 @ 13:35:
Oke sorry dan voor alles wat voor mijn kop gegooit is. Maar het moet platform onafhanelijk worden. Hij moet draaien op Linux/Unix/NT. Ik zal eens kijken op sourceforce.net.
Als je nou MPEG LA's mpeg2enc standard model MPEG encoder neemt? Op SF's MJPEG Square project is een geoptimaliseerde versie te vinden die i.i.g. onder linux en verscheidenen unices draait, en ook onder windows, als je cygwin gebruikt.

Veel meer dan dat zul je niet vinden, of je moet een soort #if windows ... #else if linux ... [etc] #endif gebruiken.

• MisterData
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-08 21:52
Verwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 13:15:
[...]

Het woordenboek doorlopen is ook een vereiste als je op GoT gaat lopen posten...

T'is sowieso ffs !
Laat die mier(en) met rust >:)
Pagina: 1