Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
in de 5 serie is S3TC toegevoegd en in de 6 serie zijn veel snelheids verbeteringen aangebracht voor geforce kaarten.
Maar of 6 nu zoveel beter is, een hoop mensen klagen ook over instabiliteit e.d.
Hoe het met de laatste van de 6 serie zit (.3?)weet ik niet, want tegen woordig heb ik een Radeon en volg ik de detanotors niet meer
Voor alle Drivers door nvidia zelf gemaakt kijk je bij zoiah http://zoiah.m3dzone.com/ (toffe peer trouwens
)
Maar of 6 nu zoveel beter is, een hoop mensen klagen ook over instabiliteit e.d.
Hoe het met de laatste van de 6 serie zit (.3?)weet ik niet, want tegen woordig heb ik een Radeon en volg ik de detanotors niet meer
Voor alle Drivers door nvidia zelf gemaakt kijk je bij zoiah http://zoiah.m3dzone.com/ (toffe peer trouwens
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 20 oktober 2000 15:47 schreef _the_crow_ het volgende:
wat zijn nou de beste drivers voor mijn Asus V7700 Deluxe 32mb??? Ik heb nu de 6.18 drivers(detonator 3), maar ik ga binnenkort de 6.3? (dat ene cijfer weet ik nie meer) drivers installeren.
Wat is het verstandigst om te installeren
3.xx of 5.xx of 6.xx? En wat is het verschil tussen die drie soorten drivers??[/quote]Ik draai nu zelf op de 'leaked' detonator 3 drivers van nvidia versie 6.35.
Bevalt hartstikke goed tot nu toe
Wat voor jou het beste is moet je echt zelf een beetje uitvinden, maar voor de 3.xx zou ik zo en zo niet gaan.
Ik heb zo'n beetje alle detonator 3 6.xx drivers op m'n site staan dus...
BTW: De detonator drivers zijn voor alle nvidia chipsets (TNT/TNT2/GeForce/GeForce2)
wat zijn nou de beste drivers voor mijn Asus V7700 Deluxe 32mb??? Ik heb nu de 6.18 drivers(detonator 3), maar ik ga binnenkort de 6.3? (dat ene cijfer weet ik nie meer) drivers installeren.
Wat is het verstandigst om te installeren
3.xx of 5.xx of 6.xx? En wat is het verschil tussen die drie soorten drivers??[/quote]Ik draai nu zelf op de 'leaked' detonator 3 drivers van nvidia versie 6.35.
Bevalt hartstikke goed tot nu toe
Wat voor jou het beste is moet je echt zelf een beetje uitvinden, maar voor de 3.xx zou ik zo en zo niet gaan.
Ik heb zo'n beetje alle detonator 3 6.xx drivers op m'n site staan dus...
BTW: De detonator drivers zijn voor alle nvidia chipsets (TNT/TNT2/GeForce/GeForce2)
Ik gebruik zelf (voor verschillende nVidia kaarten
) de 631 drivers, en die doen het prima. Nu schijnt het wel zo te zijn dat de Detonator 3 drivers voornamelijk zijn bedoelt voor de GeForce kaarten, en dat je beter voor de TNT-kaarten de Detonator 2 drivers kunt gebruiken (maar dat is hier dus niet van toepassing
)
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
De laatste officieel door NVidia gereleasde drivers zijn de 6.31's en die gebruik ik ook. Hiervoor had ik de 6.35 maar hier had ik toch DEGELIJK problemen mee in UT onder OpenGL met Compressed Textures. Ik blijf voortaan altijd bij de officiele van NVidia want die zijn in mijn ogen gewoon de stabielste.
Die-hard Brexiteer