Ik heb gister een window in mn case gemaakt, en nu raad iemand me Blacklight aan, Heeft iemand een pic met een casemod waar een blacklight in zit ?
kijk s op virtual hideout
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
of...METKU
die gast heeft 1 van zn pci kaarten geverft
*klik*
ok..is niet blacklitght maar zelfde id ongeveer
*klik*
ok..is niet blacklitght maar zelfde id ongeveer
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Blacklight is dus een goeie keuze om je kast van binnen een mooi effect te geven en om het een beetje op te lichten?
Verwijderd
ja, en buiten om ook mooi effectVerwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 10:55:
Blacklight is dus een goeie keuze om je kast van binnen een mooi effect te geven en om het een beetje op te lichten?
Verwijderd
blacklight ziet er een beetje paarsig uit, maar het effect is niet zo groot als bij andere kleuren.
Wat ik dus las, is dat blacklight een vage glow geeft buiten de kast, is dat wel een beetje een normale glow en kun je de mobo enzow goed zien met een blacklight, dat was mijn vraag
Verwijderd
In et geval dat je wel es ooit uitgaat, wel es die lichten opgevallen die zorgen dat witte dingen "oplichten"? Of wel es opgevallen op sommige openbare toiletten (vooral tankstations) waar ze alleen paarsige lichten hebben hangen? Dat zijn nu black lights.. In et eerste geval worden ze gebruikt om et koele effect, tweede geval doen ze het omdat in blacklight je aderen moeilijker te zien zijn, tegen drugsgebruik dus
Pagina: 1