Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021
Hij zei:silentsnow schreef op 26 augustus 2002 @ 06:28:
Bedoel je met dubbel, dubbel laags, of dubbel zijdig ?
Lijkt me duidelijk toch? Maar wat dit betreft, 'tuurlijk komt er een DVD-brander met grotere capaciteit. Het heeft alleen niet zo veel nut om daar op te gaan wachten, die dingen zijn eerst stinkend duur en als ze eindelijk betaalbaar zijn geworden dan is er wel weer iets anders moois op komst. Zo werkt dat nu eenmaal in de wondere wereld die 'computer' heet.dubbele opslag capaciteit
Vergelijk het met nu wachten met een computer kopen omdat binnenkort de 3 GHz processort er aan komt.
Verwijderd
Volgens mij duurt dat nog wel ffies om 9 gig nu te branden met de huidige generatie branders,, wat was het? 4x ? hm,, wel stoer,, complete backup van je Games Schijf !!
Verwijderd
Ik ben het 100% met je eens.Jazzy schreef op 26 augustus 2002 @ 06:35:
[...]
Hij zei:
[...]
Lijkt me duidelijk toch? Maar wat dit betreft, 'tuurlijk komt er een DVD-brander met grotere capaciteit. Het heeft alleen niet zo veel nut om daar op te gaan wachten, die dingen zijn eerst stinkend duur en als ze eindelijk betaalbaar zijn geworden dan is er wel weer iets anders moois op komst. Zo werkt dat nu eenmaal in de wondere wereld die 'computer' heet.
Vergelijk het met nu wachten met een computer kopen omdat binnenkort de 3 GHz processort er aan komt.
Pagina: 1