Ik heb sinds kort een Matrox G200(vraag me niet waarom en hoe, lang verhaal)
Nu had ik de Certified driver gedownload voor XP, ik kwam erachter dat die driver veel te nieuw is voor de ouwe G200 dus moet ik de unified driver installen.
Bij ME had ik dat al gedaan, geen probleem.
Als ik XP opstart, crasht het hele gebeuren na ong. 15 seconden(meestal eigenlijk als ik Mijn Computer of iets dergelijks open)
Dan denk ik: ik ga naar safe modus.
Onder safe modus zegtie VOORDAT windows is opgestart: Frequency out of range(monitor zelf)
Betekend dus waarschijnlijk dat m'n hz of m'n reso te hoog/laag staat.
Ik kan het dus ook niet veranderen, want ik krijg alleen maar zwart te zien en ben dus waarschijnlijk nog niet eens in windhoos.
Nu had ik de Certified driver gedownload voor XP, ik kwam erachter dat die driver veel te nieuw is voor de ouwe G200 dus moet ik de unified driver installen.
Bij ME had ik dat al gedaan, geen probleem.
Als ik XP opstart, crasht het hele gebeuren na ong. 15 seconden(meestal eigenlijk als ik Mijn Computer of iets dergelijks open)
Dan denk ik: ik ga naar safe modus.
Onder safe modus zegtie VOORDAT windows is opgestart: Frequency out of range(monitor zelf)
Betekend dus waarschijnlijk dat m'n hz of m'n reso te hoog/laag staat.
Ik kan het dus ook niet veranderen, want ik krijg alleen maar zwart te zien en ben dus waarschijnlijk nog niet eens in windhoos.
[ Voor 0% gewijzigd door Marf0rz op 26-08-2002 02:18 . Reden: Spelling foutjes ]
If you can't beat them, buy them !