Ik heb alles, ik mag alles en ik kan alles.
www.oc-shop.nl? Kijk eens in de pricewatch volgens mij zijn er genoeg te vinden...
Bnet pindle#2913
Bij oc-shop iig niet xxlcases ook niet
alleen van die heatsinkies maar ik wil hem dus waterkoelen...
alleen van die heatsinkies maar ik wil hem dus waterkoelen...
Is dit wat je bedoelt 

Zo ja ,
Dit is een home made setje dus is niet te koop

Zo ja ,
Dit is een home made setje dus is niet te koop
Turn it off and on again.
Zoiets ja
had deze ook wel gezien en ben daarna ook op zoektocht geweest maar niets kunnen vinden. Wel jammer eigenlijk want mem op GF4 is toch wel wat belangrijker vind ik. Wie weet gaat ik ook wel tim da toolman uithangen. Niet dat ik er zo'n kei in ben maar wil het eigenlijk wel.
Zoals ik al zei heb echt geen zin meer in fans in me kast
Zoals ik al zei heb echt geen zin meer in fans in me kast
Het is niet te koop. Check het topic van Imotep (volgens mij fout gespeld, dat je het weet).
Hij maakt zelf waterblokken en ging maybe ook chipset, gpu en mem koelers maken/laten maken.
Misschien dat je er wat aan hebt!
Hij maakt zelf waterblokken en ging maybe ook chipset, gpu en mem koelers maken/laten maken.
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Het is Imhotep-=MOL=- schreef op 26 augustus 2002 @ 14:16:
Het is niet te koop. Check het topic van Imotep (volgens mij fout gespeld, dat je het weet).
Idd en ik heb zijn CPU blok en die is gewoon perfect prachtige kwaliteit
Turn it off and on again.
ik zal je zeggen, het is WEL te koop
ff zoeken hoor, het was iig wel prijzig
was iets van 100 dollar voor het geheugen blok (1 side)
edit:
ik dacht dat ik hem in me bookmarks had staan
maar het was toch veel te duur en misschien had wel helemaal niet gepast op een GF4 omdat het origineel voor een Geforce 2/3 was.
ff zoeken hoor, het was iig wel prijzig
was iets van 100 dollar voor het geheugen blok (1 side)
edit:
ik dacht dat ik hem in me bookmarks had staan
maar het was toch veel te duur en misschien had wel helemaal niet gepast op een GF4 omdat het origineel voor een Geforce 2/3 was.
Humz jammer maar wat anders zoeken of knutselen. Mocht et de 2de zijn dan post ik wel pics als ik ermee klaar ben 
thx allemaal
thx allemaal
Als ik van iemand koper kan krijgen wil ik die blokjes wel maken, tegen een vergoeding. Ik kan ze dan op school maken, alleen op school hebben ze geen koper dus dat moet voor mmij geregeld worden.
Ik zal eens op zoek gaan
Pagina: 1