• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-02 13:43
Ik ben op zoek naar een zeer goedkope digitale camera, welke toch een vrij degelijk beeld geeft. Het hoeft thus geen 2,3 Mpixels of zo te zijn, maar gewoon een mooi beeldje. (zodat ik niet zo'n slecht beeld heb als de foto's die van m'n webcam -Logitech Quickcam Express- afkomen)
Weet iemand een? Moet wel zeer goedkoop zijn dus he! Liefst onder de 100 euro. In de pricewatch staan er voor die prijs, maar ik weet niet of die een beetje beeld geven. Moet wel helder en scherp zijn, niet zo'n bagger ruis zoals deze http://www.brunssum.net/~strypbam/got/webcam.jpg welke is genomen met m'n webcam.

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-03 09:34
woot dieis echt bagger probeer eens te kijken in pricewatch naar namen en ga dan voor een reviw googlen SIM-PEL

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-03 16:12

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

100 euro is echtte weinig voor wat jij wil. De goedkoopste echte 1 megapixel is rond de 180 euro. Voor dat geld heb je met een beetje geluk een tweedehands 2 megapixel camera.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Als ik jou was zou ik es kijken naar de Fuji Finepix A101... volgens de pricewatch voor 169 te krijgen. Da's tenminste nog net een echte digicam te noemen ipv veredelde webcam.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Kijk, de search werkt nog slechter dan voor de upgrade, maar dat betekent dat je niet in de FAQ hoeft te kijken waar je deze vragen heel mooi kan stellen.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Dit topic is gesloten.