[Quake3] waar de echte mannen?

Pagina: 1
Acties:

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-01 20:23
Ik ben een sinds een tijdje weer verslaafd aan dit spel en heb ook menig demo bekeken. Maarja zoals jullie snappen zijn het de echte die hard quakers die in deze filmpjes voorkomen.

Ik wilde eingelijk weleens wat live action van deze mannen bekijken. Iemand enig idee op welke servers ze rondhangen of wanneer er wat toernooien zijn geplanned waar je kan meekijken? (op clanbase zag ik eigenlijk niet het antwoord op m'n vraag)

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Ik check meestal http://www.esreality.com. Daar wordt aangekondigd wanneer er toernooien zijn en er een belangrijke match wordt gespeeld. Incl. GTV adressen zodat je 'live' (kleine vertraging :+) mee kan genieten.

Op een server zul je ze niet snel tegenkomen denk ik, ze spelen vrijwel uitsluitend op LANs.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• MarcyDarcy
  • Laatst online: 23-01 20:23
kay thx ik zal die site eens in de gaten houden :)

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-01 13:11
mjah je kan ook naar CPL of WCG gaan :7

• ShockRaver
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-01 15:55
och.. Unrealers zijn over het algemeen BETER dan Qauke'ers...

een redelijke UT INsta'er BEAT een Qauke god.. dus ach ;)
voor de echte DIE HARDS www.instagib.com })

AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
LaMaGRa schreef op 27 augustus 2002 @ 04:37:

Jah, de getrainde fietser verslaat de getrainde wandelaar. :P
Net zo'n vergelijking, 'tis nogal logisch dan UTers winnen in UT en niet andersom.. ;)

Maar die matches zijn toch nooit live te bekijken? Als ik matches had kon dat nooit omdat iemand dan info door zou kunnen spelen.. Hoe wordt dat hier dan voorkomen? :?

[ Voor 0% gewijzigd door kamerplant op 27-08-2002 07:55 . Reden: typfout ]

šŸŒžšŸƒ

Verwijderd

kijk dan gewoon niet in de quake topics :{

• Pindakaasman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11-2025
IK ben wel eens europees kampioenen tegengekomen hoor, gewoon op jolt servers, of een server waar ik toevalig naartoe connecte... die gasten spelen misschien niet veel public, maar zo af en toe wel, meestal onder een andere nick (en dan worden ze gelijk voor cheater uitgemaakt :) ) Je moet weten in welke irc channels ze zitten (op quakenet) maar dit zijn meestal private channels, Daar zie je af en toe wel eens een ip voorbij komen van een server waar ze dan spelen.

Verwijderd

hier ben ik het niet mee ens maar ook niet mee oneens. :|

Ik ben met je eens dat een redelijk goede instagib speler heel goed mee kan komen op bij voor beeld een railgun only server (ongeveer 1ste place) . Maar Quake is toch ook iets anders dan alleen een goede aim hebben.

Heb 3 weken geleden voor het eerst q3a gespeeld voor al op rail servers en in de eerste 12 potjes (op 3 servers) ben ik 8 keer eerste geworden. Maar op bijvoorbeeld een server waar je met alle andere guns moet spelen werd ik ook voorbijgelopen door mensen die veel beter dan mij waren. :D

Ik ben nu weer gestopt met q3a alleen maar omdat je op instagib servers veel meer tegenstand heb. Maar ik ben het er mee eens dat je op IRC moet rondhangen, daar kom je nog wel eens leuke potjes tegen.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2002 12:31 . Reden: fout in werkwoord ]

• SICK
  • Laatst online: 19-01 22:53

haha moest je naar elemental lan komen, daar werd een q3er die bijna nog nooit UT had gespeeld 2de in de UT instagib 1v1 compo nadat ie verschillende diehard ut spelers had uitgeschakeld, namelijk ^diz :). Dat zegt wel iets over UT instagib, dus wat je zegt is bullshit.

btw wat is qauke ?

ff nog ontopic als je goede quakers in actie wilt zien kan je vaak gewoon op de gamepoint of clanbase servers terecht voor de 'top' van nederland. En op de zweedse exil servers zitten vaak topspelers uit zweden alleen meestal onder een andere naam :)
Pagina: 1