[Winproxy]internet delen werkt nu de mail

Pagina: 1
Acties:

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:20
He mensen,

Vraagje. Internet delen via winproxy gaat perfect (prima zelfs) alleen nu nog de mail. Als ik bij winproxy de smtp etc invoer van wanadoo wat moet ik dan invoeren bij outlook express?

Ennog een vraagje. Mijn broermans zit op de TUE en die had ook wel graag zijn mail hier binnen gehad hoe moet ik dat dan doen want dat gaat via een exchange server (ofzoiets :P) ik snap daar niet veel van namelijk..

alvast bedanktk voor uw hulp :)

Strava | AP | IP | AW

• Jorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:27
Da Monkey schreef op 25 augustus 2002 @ 23:15:
Internet delen via winproxy gaat perfect (prima zelfs) alleen nu nog de mail. Als ik bij winproxy de smtp etc invoer van wanadoo wat moet ik dan invoeren bij outlook express?
Ook de smtp-server van wanadoo?
Dacht iig van wel, gewoon proberen.
Ennog een vraagje. Mijn broermans zit op de TUE en die had ook wel graag zijn mail hier binnen gehad hoe moet ik dat dan doen want dat gaat via een exchange server (ofzoiets :P) ik snap daar niet veel van namelijk..
Volgens mij kan mail alleen via pop of imap opgehaald worden, misschien dat exchange imap is?
Daar heb ik ook geen ervaring mee nl.

* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)

• PrutsGoeroes
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-04 16:06
Exchange draait IMAP en POP, dus dat zou gewoon moeten kunnen

I wish there was a button on my monitor to turn up the intelligence. There's a button called 'brightness', but it doesn't work...

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:20
maar wat moet ik dan invullen want in winproxy kan ik maar 1 remote smtp en 1 remote pop3 invullen of nou ja pop3's kan ik zoveel invullen als ik wil.

en dan moet ik nog een remote invullen waar de mail naar toe gaat die wordt verzonden.

Strava | AP | IP | AW