Ik ben op zoek naar een webcam die met erg weinig licht kan werken. Heb nu een Trust Funcam, deze cam geeft leuk beeld met volledig licht, maar met schemer en in het donker is het niet om aan te zien.
Ik vind dat de ToU-Cam-Pro van Philips in het donker erg goed werkt. Heb hem een keer getest naast de Fun, en hij kwam er ook in het donker erg mooi uit te zien.
Logitech heeft ook een aantal cams waarmee dit mogelijk wordt gemaakt, moet je 's ene computer winkel inlopen en naast elkaar hebben.?
AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)
Ikkuh
De Vespa Pro en ToUCamPro hebben < 1 Lux nodig. Gaat goed dus
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Zit er een technisch verschil tussen de verschil ToUCams van Philips? Of gaat het puur om software enzo
Volgens mij gaat het juist puur om de techniek en niet om de software. De Pro kan 60 beelden per seconden geloof ik, waar de Fun en de XS het maar met de helft moeten doen. Ook wat betreft scherpte/resolutie zit er een redelijk verschil in.Verwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 09:47:
Zit er een technisch verschil tussen de verschil ToUCams van Philips? Of gaat het puur om software enzo
shit, formuleerde m'n vraag niet goed! Maakt het voor de lichtgevoeligheid uit? Gaat vooral om simpele beelden te versturen per internet/ispq maar dan 's nachts
je kan ook een paar infrarode leds er bij hangen om zo de kamer te verlichten, webcams kunnen dat namelijk wel zien en het menselijk oog niet.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Pagina: 1