iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
De namen zijn goed en zijn in de form als in de query als in de db precies hetzelfde
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
HEEEEEEEEEEE daar mist een '
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2002 22:39 . Reden: $-tje bij ]
thnx, das 1...
nu krijg ik het volgende:
1
| Column count doesn't match value count at row 1 |
vind ik makkelijker zie je je fouten sneller!UPDATE table SET txt='$txt', nick='$nick', blaat='$blaat' WHERE id='$id'
Behandel daarom je variabelen voor met addSlashes, of nog beter mysql_escape_string
|_____vakje______|
Verwijderd
Maar dit gaat niet om updaten...maar insert into en dan mag dat niet zoSnow_King schreef op 25 augustus 2002 @ 22:48:
ik doe altijd bijv:
[...]
vind ik makkelijker zie je je fouten sneller!
Dan zit er nu dus geen fout meer in je sql string (vermoed ik) maar in je database...de cellen staan zo ingesteld dat een van de opgeven waarden er niet in mag...en probeer ook eens het verhaal van CyberSnoopPhydomir schreef op 25 augustus 2002 @ 22:41:
[...]
thnx, das 1...
nu krijg ik het volgende:
code:
1 Column count doesn't match value count at row 1
Good luck!
thnx allemaal anyway
een editor met syntax highlighting wil ook nog wel eens helpen en de errors van msyql zijn vrij duidelijk
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Dit topic is gesloten.
![]()