Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik kon er nog geen topics over vinden maar ik kwam de s55 en sl55 tegen op Inet

s55: Afbeeldingslocatie: http://web.vip.hr/viki2win.vip/s55.gif
EMS Yes, Release 4.0
Bluetooth Yes
MMS Yes, Release 99
GPRS Yes, Class 10
HSCSD No
I-Mode No
Java Yes, MIDP 1.0 , CLDC 1.0
Email-Client Yes, SMTP, POP3, IMAP4
Wap Yes, Wap 1.2.1
Built-In Modem Yes, CSD @ 9,6 & 14,4kbps & Fax Class 2
IrDA Yes
Data Download (OTA) Yes, Ringtones & Bitmaps
Triple Band Yes, GSM 900/1800/1900 GSM Phase 2 / Phase 2+
Battery Li-Ion 700mAh
Display Color Depth 256 Colors
MP3 No
MMC No
Flex Memory Yes
Polyphonic Ringtones Yes (Yamaha)
en de sl55:

Afbeeldingslocatie: http://mt-siemens.server4you.cz/sl55/sl5501.jpg
Afbeeldingslocatie: http://mt-siemens.server4you.cz/sl55/sl5502.jpg

verdere info weet ik er niet over omdat me tjechs niet zo goed is, weet een van jullie er misschien meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe snel dan ook de M55 bekend wordt?? Moet namelijk ASAP een teleffonkeuze voor de zaak maken (wel siemens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Die sl55 is stoer zeg :9~ :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat vrouwtje doet het hem :)

Maar ik vind hem niet mooi :(

De S55 wel dus koop ik die wel weer als hij uit is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de hele 55 serie niet mooi, ook de c55 is zo lelijk als de pest, ik wacht de 60/65 serie wel af, vind de mt50 wel mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De s55(i) is mijn droomtelefoon: Heb net een S45i gekocht, die ik nog heel wat jaartjes mee wil laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 10:32:
De s55(i) is mijn droomtelefoon: Heb net een S45i gekocht, die ik nog heel wat jaartjes mee wil laten gaan.
ik heb nu de s45, maar in oktober is me abbo afgelopen dus ik wil weer een nieuwe siemens :)

ik vind de s55 erg mooi en die past dan mooi in me rijtje van de s25, s35 en s45 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:30

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ej, ik heb nu een S45.... Zeer handige phone! :)
Ben na ruim een jaar toe aan een nieuwe phone.... vind de S55 wel intressant! Mede doordat er een kleurenschermpje in zit.... 8-)

Wie weet wanneer deze phone uitkomt?

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
PhAnt0m werkt toch bij siemens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Siemens S55 heb ik al zien liggen, wel uiteen gesloopt voor benchmarking. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Die S55 is zekers leip, maar zal ook veel gaan kosten. De sl55 is lelijk, ik haat telefoons met klepjes :(

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 10:32:
waar heb jij die S45i gekocht dan, ik kan alleen nog maar de S45 vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

C}{@0$ schreef op 27 augustus 2002 @ 15:33:
Die S55 is zekers leip, maar zal ook veel gaan kosten. De sl55 is lelijk, ik haat telefoons met klepjes :(
Dan wordt het in de toekomst lastig voor jou. Bijna alle merken gaan toestellen met klepjes maken, of je krijgt een schuif-constructie zoals bij de Nokia 7650. Dat komt doordat de (kleuren)displays steeds groter worden en men toch een klein handzaam toestel wil.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn S45i gekocht bij www.koopjessite.nl. Die zeiden voordat ik de telefoonbestelde dat de S45 niet eens meer leverbaar is. Ik heb heel wat internetshop afgemaild. Die zeiden allemaal dat deze binnenkort leverbaar is of waren veel te duur. Via koopjessite besteld, volgende dag in huis. Prima toestelletje, zeker met Mobile Navigator 1.03 erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
haas schreef op 27 augustus 2002 @ 16:15:
[...]

Dan wordt het in de toekomst lastig voor jou. Bijna alle merken gaan toestellen met klepjes maken, of je krijgt een schuif-constructie zoals bij de Nokia 7650. Dat komt doordat de (kleuren)displays steeds groter worden en men toch een klein handzaam toestel wil.
De T68I is een perfect toestel, met kleurendisplay. Siemens heeft volgensmij nog nooit een toestel gehad met klepjes, op deze na, en ericsson heeft ook geen klepje. Ik haat klepjes, dan maar een iets groter toestel. De R800 heeft wel een klepje, maar dat is voor verdere functies, de telefoon zelf kan je als telefoon zonder klepje ook gebruiken. Die klepjes mogen van mij wel in die vorm, maar ik wil niet iets openklappen als ik moet bellen. Ik heb een weekje een telefoon met klepje gehad, en die ging direct de deur weer uit.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

C}{@0$ schreef op 27 augustus 2002 @ 16:32:
[...]

De T68I is een perfect toestel, met kleurendisplay. Siemens heeft volgensmij nog nooit een toestel gehad met klepjes, op deze na, en ericsson heeft ook geen klepje. Ik haat klepjes, dan maar een iets groter toestel. De R800 heeft wel een klepje, maar dat is voor verdere functies, de telefoon zelf kan je als telefoon zonder klepje ook gebruiken. Die klepjes mogen van mij wel in die vorm, maar ik wil niet iets openklappen als ik moet bellen. Ik heb een weekje een telefoon met klepje gehad, en die ging direct de deur weer uit.
Ik houd ook absoluut niet van klepjes-toestellen. Maar toen ik in Connexie zat te kijken naar toekomstige toestellen viel het me wel op dat ook Panasonic en Sagem aan klepjes beginnen. En ze gaan allemaal zo op elkaar lijken, die dubbelklaptoestellen. Alleen de lay-out van de toetsen verschilt een beetje, maar het komt op hetzelfde neer.
Ontwerpers vergeten dat ze niet overal zo van klepjes houden als in Japan.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 16:22:
Ik heb mijn S45i gekocht bij www.koopjessite.nl. Die zeiden voordat ik de telefoonbestelde dat de S45 niet eens meer leverbaar is. Ik heb heel wat internetshop afgemaild. Die zeiden allemaal dat deze binnenkort leverbaar is of waren veel te duur. Via koopjessite besteld, volgende dag in huis. Prima toestelletje, zeker met Mobile Navigator 1.03 erbij.
dat vind ik op zijn zachts gezegt opmerkelijk want op de site staat een plaatje van de S45 en niet de S45i, hun info tekst zegt :

SIEMENS S45i TOP MODEL!
De eerste GPRS van Siemens met een geïntegreerde antenne. De S45 heeft een geheugen voor 500 contacten heeft een ingebouwde microfoon voor handsfree bellen en veel meer interessante functies zoals: Data toepassingen via GPRS-Modem (28,8 kbit/s), WAP1.2- Browser, IrDA, Voice dialing, Voice memo, T9 text input, Calculator, Wekker, Kalender, Diverse spelletjes en zelf een Screensaver. Het gewicht van al dit moois is slechts 93 gram.

maar goed als jij 1 van deze 2 hebt dan is dat mooi:

Afbeeldingslocatie: http://www.my-siemens.com/com.aperto/MySiemens/Images/Product/mw/hd/hd/s45i_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.my-siemens.com/com.aperto/MySiemens/Images/Product/mw/hd/hd/s45i_7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op hun pagina staat inderdaad als titel dat het een S45i betreft, echter als je het onderschrift leest, dan blijkt het om een S45 te gaan. Ik heb daarover ook eerst gemaild. Zij vertelden zelfs dat de S45 niet meer leverbaar. koopjessite.nl verkoopt het Nederlandse model S45i, titansilver kleur. Als je het zeker wilt weten stuur hen dan een mail. Heb ik ook gedaan alvorens te bestellen. Tevens zeer te spreken over service en replies op emails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:11

MaDLiVe

.-Observer-.

De S55 :9

Heb nu de s45 prachtig toestel maar de s55 ziet er toch weer iets mooier uit.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is vrijwel met ieder toestel: de opvolger ziet er geiler uit. Vooral als er straks kleurtjes te zien zijn in het display en video-applicaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-08 20:39
Ik vind het model van de sl55 een beetje retro, das wel tof, ook die scharneirsluiting, en er zit geen antenne op. Hij zal waarschijnlijk wel redelijk duur zijn.
Hoet zit het met het scherm van de s55?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar is er iemand die al wat van de M55 weet??

Verwijderd

Hoe bedoel je met het scherm? De kwaliteit? Als ik mag raden een TFT, de M en C en A serie hoogstwaarschijnlijk een CSTN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 10:10:
Op hun pagina staat inderdaad als titel dat het een S45i betreft, echter als je het onderschrift leest, dan blijkt het om een S45 te gaan. Ik heb daarover ook eerst gemaild. Zij vertelden zelfs dat de S45 niet meer leverbaar. koopjessite.nl verkoopt het Nederlandse model S45i, titansilver kleur. Als je het zeker wilt weten stuur hen dan een mail. Heb ik ook gedaan alvorens te bestellen. Tevens zeer te spreken over service en replies op emails.
wat bedoel je met titansilver...de bovenste van mijn plaatjes want die is namelijk champagne kleurig en deze plaatjes komen van Siemens NL. De zilverkleurige is naar mijn weten de S45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kerstens, ik heb sinds 2 weken een S45i, titansilver, en besteld bij koopjessite.nl. Ik heb hem in mijn bezit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga Siemens M50 in oranje kopen. Vind ik heeeeeeel mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:17

Whuzz

Dodgeball!

Iemand al enig idee wanneer de S55 uitkomt?

* Whuzz wil dat ding hebben!

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Pagina: 1