Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een mp3 speler met een afstandsbediening, hardstikke handig, maar nou zit er een draadbreuk in de draad van de dopjes. Nou nieuwe dopjes kopen dus dan denk je.. ja inderdaad maar ik kom alleen maar dopjes met een haakse plug tegen, terwijl ik dopjes met een rechte plug moet hebben anders gaat de draad echt heel vreemd 'uit' de afstandbediening zeg maar.

Nou weet ik dat Sony wel dopjes met rechte plug heeft omdat ze ook worden gebruikt op MiniDisk speler.. alleen nergens los te krijgen :( |:(

Weet iemand waar ze wel te krijgen zijn? of het adres van een Sony onderdelen leverancier?

Dank _/-\o_

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Ik heb ze ooit nog nooit gezien.

Op zich kun je dat soort dingen wel nabestellen bij zoiets als Sony (maar dan weer wel alleen in het hoofdkantoor in Hoofddorp) maar dat is erg duur. Evt. zou je zelf een aansluiting in elkaar kunnen prutsen, maar ik weet niet hoe technisch je zelf bent... ( niet dat ik zelf zou weten hoe het moet ofzo O-) )

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:47
Wat is er mis om zelf ff te gamma-en ?

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-02 00:57

E-Mile

Danteezy!

Ik weet dat je in ieder geval koptelefoons van Sony kan kopen met rechte plug, Sennheiser heeft volgens mij ook oortelefoontjes daarmee.

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

de oordopjes van de ipod hebben een rechte plug...
je kunt ze gewoon kopen bij Dixons of Apples stores...en ze zijn best goed qua bass en helderheid...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• cûora
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09-2024
[nostalgisch]
vroeger hadden ze alleen oordopjes met een rechte plug en was haakse een luxe :)
[/nostalgisch]
kun je inderdaad niet zelf ergens bij een beter electronicazaak een pluggetje halen en deze eraan maken??

Verwijderd

Ik heb laatst deze gekocht in het wit Afbeeldingslocatie: http://www.minidisco.com/miniimages-s/accessories/sonymdrex70sl.jpg

Top geluid ! 8)

Als je die met rechte plug niet kan kopen in de shop .. gewoon online bestellen..

Verwijderd

Waar heb jij die EX70 met SL gekocht? Dus met een kort kabeltje?
(voor mijn MD speler, ik zit nu met 2 meter draad in mijn binnenzak, die SL versie is niet in NL te krijgen, en om nou in de usa te gaan bestellen lijkt me ook niet echt je van het

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 23:02:
Ik heb laatst deze gekocht in het wit [afbeelding]

Top geluid ! 8)

Als je die met rechte plug niet kan kopen in de shop .. gewoon online bestellen..
Dat ziet er goed uit! wel $57.95 :)

Verwijderd

Ja hmm ik had ze niet daar gekocht hor.. ik had in buitenland gekocht :P in HK hehe voor mijn MD . Omgerekend 30 euro of zo :9

Ja oordoppen met korte draad heb ik nog nooit in NL gezien.. Vreemd eigenlijk..

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

hee, die heb ik ook, de LX dan, helaas heb ik laatst dat 1337 koptelefoonhouderdingetje dat je erbij kreeg opgezogen met de evil stofzuiger :(

kheb ze nu zelfs in :)

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 23:12:
Ja hmm ik had ze niet daar gekocht hor.. ik had in buitenland gekocht :P omgerekend 30 euro of zo :9
Lekker goedkoop !

:9

Hermes Electronics verkoopt die EX70 ook, alleen wederom met een haakse plug.

Je kan wel direct bij Sony bestellen, en dan om een reserve onderdeel vragen van de Minidisc MD 505 bijvoorbeeld.

Dan heb je EN een RECHTE plug, plus een kort kabeltje, dat je niet meteen een haspel moet gaan halen voor alle hooftelefoon kabel.

Verwijderd

Dubbelpost. Sorry

Verwijderd

Atgast schreef op 25 augustus 2002 @ 23:16:
hee, die heb ik ook, de LX dan, helaas heb ik laatst dat 1337 koptelefoonhouderdingetje dat je erbij kreeg opgezogen met de evil stofzuiger :(

kheb ze nu zelfs in :)
Zijn super gave dopjes !

Ik ben van plan om een 2e paar te bestellen..!

(voor mijn cd speler) (gebruik ze altijd op mijn minidisc speler)

Verwijderd

Ik heb die EX70 met haakse plug + korte... dus je hebt de korte voor MD EN een soort van verlengkabeltje met een haakse plug eraan.... snap?? :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 23:25:
Ik heb die EX70 met haakse plug + korte... dus je hebt de korte voor MD EN een soort van verlengkabeltje met een haakse plug eraan.... snap?? :?
Jep, ik snap..!

Ik zou eigenlijk iemand moeten kennen die wel eens in Azie komt, dan kan die eens een EX70 met korte kabel meenemen voor me.

Die korte kabel EX70 zijn alleen in het buitenland te koop, en in Azie lekker cheap

(nou kan ik wel naar een Chinees Restaurant gaan, ik ken daar de manager, en die man zijn vrouw gaat wel een 'shoppen' in Hong Kong, misschien kan ik die het vragen)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 23:27:
(nou kan ik wel naar een Chinees Restaurant gaan, ik ken daar de manager, en die man zijn vrouw gaat wel een 'shoppen' in Hong Kong, misschien kan ik die het vragen)
Als je dat misschien ook voor mij zou kunnen doen dan zou ik je heel erg dankbaar zijn :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 00:03:
[...]

Als je dat misschien ook voor mij zou kunnen doen dan zou ik je heel erg dankbaar zijn :)
Ik weet niet welke regio je woont, maar probeer eens het Chinese Restaurant in je buurt, leg contacten met de manager, gewoon naar vragen. (brutaal zijn)

En vragen of hij wel eens in Hong Kong komt of misschien iem kent die dat doet.

De Chinese mensen zoeken wel eens hun familie op in Azie, vaker dan je zou denken.

Of ken je niet een Chinese Student van school, ja okee ik zit dus ook niet op school meer, maar probeer eens.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, bij ons in de klas zit inderdaad een Chinees, ik zal het hem eens vragen.

Thanks voor de tip :)

/edit/
Ik heb net een online winkel gevonden in Singapoor waar ze de MDR-EX70SL ook verkopen, ze shippen over de hele wereld http://www.doml.com.sg/product.asp?id=220 (SG$ 79,95 = € 45,49)
Pagina: 1