Toon posts:

Webbased spel. Help me de avond door te komen!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor de rare topic-title. Ik zit nu op mijn werk, me helemaal kapot te vervelen. Nu hebben we wel internet, maar na twee dagen alleen maar surfen, wordt dat ook een beetje minder. Nu wil ik graag een spelletje spelen, maar alles is hier afgeschermd. Flash, java, shockwave, werkt allemaal niet. Alleen maar rode kruisjes :( Bestaan er nog spelletjes op het i-net die ik wel kan spelen? Ik heb al gezocht op games.pagina.nl maar er zat eigenlijk niks tussen.

Tetris, weekendmiljonairs/15 vragen heb ik allemaal al gespeeld... Die doen het wel. Hebben julie nog ideeën??

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Kijk bij internet opties en zet die beveiling uit >:) of neem een laptop mee :)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

• ddkiller0900
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:40
Op je werk hoor je te werken. Daarvoor hebben ze je aangenomen >:)

Verwijderd

Topicstarter
ddkiller0900 schreef op 25 augustus 2002 @ 22:14:
Op je werk hoor je te werken. Daarvoor hebben ze je aangenomen >:)
Zit hier op een callcentre en ik heb de hele avond pas drie telefoontjes gehad... Dus ik heb echt geen flikker, om het maar even zo te zeggen, te doen. Beveiliging kan ik hier niet uitzetten. Ik zit sowieso al zwaar illegaal te internetten, want de link had niet meer mogen werken >:)

Verwijderd

www.nukezone.nu is zon online strategy spelletje met units kopen en mensen aanvallen enzo :)
best vermakelijk alleen et is meer iets dat je regelmatig checked dan iets dat je gewoon een half uurtje speelt

Verwijderd

Je kan ook Cybots gaan spelen, zit geen Java en dat soort dingen in, porbeer 't maar es.
En je kan ook nog Planetarion of Starsphere gaan spelen.

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:40

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

planetarion speel ik zelf, maar dat gaat per uur, als je echt wat leuks wil dat je oneindig kan spelen enzonder tijd limit zeg maar, dan moet je cybot spelen, is wel erg leuk moet zeggen.

Battle.net Spud#2543

Pagina: 1