Gathering of Tweakers is toch wel eigelijk een uitstekend forum. In sommige fora is het niveau best wel hoog. Alles is hier goed georganiseerd en geregeld en ik vroeg me daarom ook af.... is GoT ooit in het verleden wel eens in de prijzen gevallen met iets? Zoals 'beste computer-related discussionboard' (ik noem maar wat
) of misschien wat anders?
Ik ben het met je eens over de kwaliteit van GoT. Maar volgens mij bestaan zulke prijzen niet. Misschien komt er ooit nog eens iemand met zo'n prijs.
🌞🍃
Jah, over Femme wist ik wel dat hij eens in de prijzen was gevallen; maar dat ging meer over Tweakers.net. Ik heb het dus over GoT.
Ik heb nog nooit iets in die richting voorbij zien komen, dus ik weet niet eens of het bestaat.
Maar om je vraag te beantwoorde: Nee er is nog nooit een prijs gewonnen, oneerlijk he?
Maar om je vraag te beantwoorde: Nee er is nog nooit een prijs gewonnen, oneerlijk he?
Bericht hierboven
Verwijderd
site van de week bij startpagina toch een tijdje terug 
maar of je daar trots op moet zijn
Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 22:15:
site van de week bij startpagina toch een tijdje terug
Ook dat ging over Tweakers.net in zijn geheel, niet alleen over het forum als ik het me goed herinner
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Pagina: 1