Toon posts:

"watch" optie bij elk topic om het te volgen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is natuurlijk wel afgekeken van het C!T forum >:), maar dan neemt niet weg dat t handig is, maar misschien is het er al en mis ik het gewoon: een "watch" o.i.d. optie ergens bij ieder topic zodat je een mailtje krijgt als er een nieuwe reply is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Dit is al vaker ter sprake gekomen: bedenk eens hoeveel e-mail verkeer dit kan veroorzaken en hoeveel mailtjes je krijgt bij een goed lopend topic.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
-Rob- schreef op 25 augustus 2002 @ 21:40:
Dit is al vaker ter sprake gekomen: bedenk eens hoeveel e-mail verkeer dit kan veroorzaken en hoeveel mailtjes je krijgt bij een goed lopend topic.
Dan kan je het misschien per dag, per zoveel replies ofzo doen... hoezo zou het bij C!T (bijvoorbeeld) eigenlijk wel kunnen? Omdat ze daar meer gesponsord worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10 11:38

chem

Reist de wereld rond

het zit al in React, maar de hoeveelheid mailverkeer bij GoT zou de spuigaten uitlopen...

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind dat zelf persoonlijk altijd zeer irritant, aangezien ik veel op verscheidene fora post , zou ik dan veel mail krijgen. Hottopic en de bookmark-optie vind ik voldoende en ook nog s handiger :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:53

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ja kan ook de bookmark optie gebruiken natuurlijk ;)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tsja, jullie hebben wel gelijk (heb wel is eerder wat gepost over mailtjes op request enzo... niet goed nagedacht). Ik zal ff kijken naar dat hottopic, en ik moet mezelf dan maar eens leren ook echt via bookmarks te surfen: ik heb er meer dan genoeg, maar ik typ en browse er toch elke keer weer zelf heen ;). Toch vraag ik me af waarom het ze bij C!T wel lukt, kunne die zoveel extra capaciteit inhuren, of komt het alleen maar doordat hier mensen meestal meer en sneller reageren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:06

Sport_Life

Solvitur ambulando

Misschien een idee om dan mailtjes te verzenden als je bericht gequote word ??

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 22:10:
Ik zal ff kijken naar dat hottopic, en ik moet mezelf dan maar eens leren ook echt via bookmarks te surfen
Waarschijnlijk worden deze bookmarks bedoeld: http://gathering.tweakers.net/forum/list_bookmarks
Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/bookmark.gif ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Waarschijnlijk worden deze bookmarks bedoeld: http://gathering.tweakers.net/forum/list_bookmarks
Handig! Da'k daar nu pas achter kom |:( . Heb er meteen een aantal topics ingezet :). Maar wordt in die bookmark lijst ook aangegeven of er nieuwe posts zijn, dat gebeurt waarschijnlijk op dezelfde manier als in de normale lijst nml. met zo'n rood map icoontje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ook mee kan helpen om snel te zien of een topic is aangevuld , is naar een topicnaam (geldt ook voor je bookmarks) te wijzen. De naam van de laatste poster komt dan even in beeld mits je die optie hebt aangezet in je prefs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-10 15:53

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 22:10:Toch vraag ik me af waarom het ze bij C!T wel lukt, kunne die zoveel extra capaciteit inhuren, of komt het alleen maar doordat hier mensen meestal meer en sneller reageren?
De gebruikers hebben in totaal 358,910 berichten geplaatst
Lees ik op het C!T forum, op dit moment heeft GoT ruim 8,504,967 berichten in de database staan, hieruit concludeer ik dat GoT zo'n factor 23 á 24 keer groter is dan CT qua forum.

Tevens zijn daar op dit moment 30 gebruikers online, Hier echter zijn op dit moment 700 á 800 actieve sessies, hmmjah, trek je eigen conclusie maar ;)

C!T kan het dus wel, onze mailstroom zou 20x groter zijn dan die van C!T waardoor wij er niet aan willen :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustDutch
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-10 21:55

JustDutch

was ambtenaar :)

Ik gebruikte vroeger netmind voor dergelijke functies. Dan kreeg je een mail als een webpage veranderd was. Helaas die bestaat niet meer. Maar misschien dat de volgende links wel werken.
http://www.changedetection.com/
en
http://www.spyonit.com/Home

Forza Mucca

Pagina: 1