Toon posts:

[CM] 2 Computers 1 Koffer (it has been done)

Pagina: 1
Acties:
  • 346 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ok denken jullie, niet weer zo'n rip-off koffermod, en dat is het ook niet. Dit is nog nooit gedaan 2 computers in 1 koffer. Ja zul je zeggen wel in van die grote kisten waar audio apparatuur inzit, maar dit is gewoon een normale Aluminium koffer, en geloof het of niet maar er zitten twee computers in met de volgende specs:
- MSI KT3 ULTRA
- AMD Athlon XP 1800+
- 256MB PC2700
- Creative geforce 3 TI200 64MB
- 3Com 3c905c-tx-m
- Maxtor D740XL 80GB 7200rpm
- Lite-on 16x48 DVD
Dit hele spulletje maal twee zit er dus in.

De airflow is zo optimaal mogelijk gemaakt (voorzover dat kan met zo'n mod) en de standaard boxed coolers houden onze CPU's netjes op 45 idle en 50 stressed. Tijdens onze mooi hete zomer 30 graden buiten werd de temp na 2 uur SofII gespeeld te hebben 59 graden. Wel redelijk acceptabel want er werd geen enkel verschijnsel van onstabiliteit waargenomen. De koffer heeft een mooi aluminium frampie ter versteviging gekregen, de rest tja zul je hieronder op de foto's zien. Schrik niet van de kwaliteit, want we hebben geprobeerd de foto's ook voor de gewone modemers toegankelijk te houden.

Foto1: Hij is dus makkelijk te dragen en door het aluframe valt het gewicht mee!
ftp://80.60.124.209/Koffermod/Kofferdragen.jpg

Foto2: De alu gespoten LITE-ON CDROM en DVDROM Spelers
ftp://80.60.124.209/Koffermod/koffercd.jpg

Foto3: De achterkant, 1 out-take fan. De aansluitingen: Power (1 stekker voor beide voedingen, beide computers 2 USB poorten (keyboard en muis) de MSI statusleds KWIJL(ik heb wat met die ledjes) en natuurlijk 2 audio pluggen en de monitor aansluiting ;)
ftp://80.60.124.209/Koffermod/kofferachter.jpg

Foto4: Op deze foto zie je de airflow, twee intake fan's vlak voor de procesors gesitisueerd en de ene grote 80mm outtake.
ftp://80.60.124.209/Koffermod/kofferairflow.jpg

Foto5: En ze gaat open, je ziet goed de voedingen zitten, daarvoor de hd en vlak voor de hd zit de afgeschermde electronica van de hd led's.
ftp://80.60.124.209/Koffermod/kofferkiertje.jpg

Foto6: Je kunt nu goed de indeling zien, de cdroms onderop daarboven de voedingen, een mobo in de deksel en een op de bodem, de hd's tussen de voedingen en het mobo. De koffer werkt ook gewoon terwijl de koffer open staat, er hoeven geen kabels los.
ftp://80.60.124.209/Koffermod/kofferopenschuin.jpg

Foto7: Foto'tje van bovenaf genomen
ftp://80.60.124.209/Koffermod/Kofferbinnen.jpg

Foto8: Een foto'tje van voren, beide moederborden goed zichtbaar
ftp://80.60.124.209/Koffermod/Kofferopen.jpg

Foto9: Nog ff een foto van de voorkant met de hd led's in werking! Die dingen blijven leuk.
ftp://80.60.124.209/Koffermod/koffervoorled.jpg

Leuk en wat heeft deze grap jullie gekost? Nou ja ongeveer 1300 euro JAJA doe dat maar na. LANGLEVE DE PRICEWATCH en de voorspellingen van GEHEUGENPRIJSSTIJGING >:)
Wil je deze koffer binnenkort operationeel zien kom dan naar Networking Day 12 want daar gaan we a.s. weekend ff flink GAME!!!!! (http://www.networkingday.com, er zijn nog plaatsen vrij!
Okie jullie mening graag :)

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:31

rimpeldinky

nani?

ff je pic.s fixxen m8 ;) nofi

*burp*

Verwijderd

Geen spaties bij je plaatjes Dude, maar die koffer is zeker wel bruut.

• NeverSeen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-07-2024

NeverSeen

Press any key to continue.....

Zeker mooi maar in de bovenste mis ik de agp/pci kaartjes op het ene laatste plaatje d8 ik ?

Verwijderd

Ziet er vet uit... :9

Het zou alleen wat makkelijker zijn als je plaatjes het ook @ GoT deden... ;)
(volgens mij kan je niet linken naar FTP) :?

Verwijderd

Ziet er zeker wel goed uit, maar je pics werken niet

• JordyO
  • Laatst online: 18-02 08:10
Dat is zeker netjes gedaan, op naar de 3

Specs

• Perphide
  • Laatst online: 21-04-2024
wow ziet er cool uit!

• enterprice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-03-2024

enterprice

caseMODder

PHET, ik kom ook met m'n koffer (1tje maar dan) daaro.... Cya there m8!

• Loran
  • Laatst online: 17-12-2025
is het niet handig en voor de stevigheid dat je de pci kaartjes vastzet ofzo, want zo vallen ze er toch zo uit als je de koffer een beetje hard neerzet :? >:)

Disclaimer: Ik baseer dit op absoluut niks...

Verwijderd

De foto's zie ik nog niet hoor!!

Verwijderd

Topicstarter
DIE PCI EN AGP KAARTEN ZITTEN VAST OP DE BODEM PLAAT ZELF EEN BEUGELTJE GEFIXED :)

Verwijderd

cool als je met die koffer @ het vliegveld het vliegtuig wil instappen... wedden dat je hem even moet openmaken? :D

zééér strak, im impressed

• THPSrulez
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-02 16:19

THPSrulez

Kijk uit malloot een kokosnoot

w00t, er zijn dus best nog wel originele dingen te bedenken (en ik maar denken dat alle mogelijkheden nu wel uitgeput waren). Qua buitenkant ook erg mooi afgewerkt! :9~ :9~

Verwijderd

ik zie ze wel, en ze zijn KEWL!, damn man 1300 euro, voor zoiets, das nix :)

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Mooi afgewerkt

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Ziet er nice uit m8!! respect for you. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Maar al die hardware voor 1300 euro? dat is zeker knap gedaan. Ik neem aan dat er ook 2 voedingen inzitten? wat voor merk zijn die?

edit:
Offtopic: Zat je caps daarnet een beetje vast :? :/

Verwijderd

woooooo die koffer is lekker gemod zeg jeetje (Y) :P

• TMDevil
  • Laatst online: 22-10-2025

TMDevil

Blaat

Ik zie alle foto's teminste als ik op de link druk, niet echt handig, vooral van z'n trage server af.... Maar goed....

Leuke mod ja... Maar waarom 2 PC in 1 koffer? en zijn de 2 PC's nog intern verbonden of niet?
Wel een zeer mooie afwerking moet ik zeggen...

n54 power!

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06-2025
i've got one word for you, mister!
GRUWELIJK

Verwijderd

Topicstarter
Waarom twee??? Voor lan party's offcourse. We hebben deze koffer met z'n tweeen gerealiseerd zodat je je eigen pc niet iedere keer hoeft te verslepen. En intern verbonden?? Tja als je er een crosslink tussenhangt DUH maar nee meestal via de switch. De UTP outlet's komen er van de week nog in. (OOK MOOI AFGEWERKT OFFCOURSE)

En de trage server zal ik morgen wel ff fixe.

• Palmboom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-02 19:35
erg mooi gedaan

• BaBy-G
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-02 20:13
very nice indeed... _/-\o_

Man - a being in search of meaning

Verwijderd

gefixt... nogmaals... zeeeer goed vakwerk :)

Foto1: Hij is dus makkelijk te dragen en door het aluframe valt het gewicht mee!
[img]ftp://80.60.124.209/Koffermod/Kofferdragen.jpg[/img]

Foto2: De alu gespoten LITE-ON CDROM en DVDROM Spelers
[img]ftp://80.60.124.209/Koffermod/koffercd.jpg[/img]

Foto3: De achterkant, 1 out-take fan. De aansluitingen: Power (1 stekker voor beide voedingen, beide computers 2 USB poorten (keyboard en muis) de MSI statusleds KWIJL(ik heb wat met die ledjes) en natuurlijk 2 audio pluggen en de monitor aansluiting
[img]ftp://80.60.124.209/Koffermod/kofferachter.jpg[/img]

Foto4: Op deze foto zie je de airflow, twee intake fan's vlak voor de procesors gesitisueerd en de ene grote 80mm outtake.
[img]ftp://80.60.124.209/Koffermod/kofferairflow.jpg[/img]

Foto5: En ze gaat open, je ziet goed de voedingen zitten, daarvoor de hd en vlak voor de hd zit de afgeschermde electronica van de hd led's.
[img]ftp://80.60.124.209/Koffermod/kofferkiertje.jpg[/img]

Foto6: Je kunt nu goed de indeling zien, de cdroms onderop daarboven de voedingen, een mobo in de deksel en een op de bodem, de hd's tussen de voedingen en het mobo. De koffer werkt ook gewoon terwijl de koffer open staat, er hoeven geen kabels los.
[img]ftp://80.60.124.209/Koffermod/kofferopenschuin.jpg[/img]

Foto7: Foto'tje van bovenaf genomen
[img]ftp://80.60.124.209/Koffermod/Kofferbinnen.jpg[/img]

Foto8: Een foto'tje van voren, beide moederborden goed zichtbaar
[img]ftp://80.60.124.209/Koffermod/Kofferopen.jpg[/img]

Foto9: Nog ff een foto van de voorkant met de hd led's in werking! Die dingen blijven leuk.
[img]ftp://80.60.124.209/Koffermod/koffervoorled.jpg[/img]

wil dus niet :(

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2002 21:56 . Reden: wou niet lukken 8)7 ]

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-02 17:40

Geen spaties tussen de tags en je kan niet direct een plaatje laten zien vanaf een ftp.

laat maar :)

• weazle
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-02 23:21
Zeer strak, zeker iets om trots op te zijn B)

Verwijderd

internetinfo schreef op 25 augustus 2002 @ 21:55:
:{
Geen spaties tussen de tags en je kan niet direct een plaatje laten zien vanaf een ftp.
ftp.. ja dacht al dat het daar aan lag.. maarja kon het ff proberen he :P

• internetinfo
  • Laatst online: 21-02 17:40
Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 21:58:
[...]

ftp.. ja dacht al dat het daar aan lag.. maarja kon het ff proberen he :P
Hehe, staat hier ergens boven ook al ;)

• Peertje NL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:52
Mooi gedaan,
Maar trillen je PCI/AGP kaarten niet los bij het vervoer, of erger breekt het dan niet af :?

Reality beats fiction by far!

• ShadowrunR
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-02 21:23
Enneuh, weegt die ene kant niet zwaarder dan de andere? Kan me inbeelden dat die 2 voedingen niet nix wegen :) Of blijft het mooi in evenwicht?

• Peertje NL
  • Laatst online: 31-01 20:52
ShadowrunR schreef op 25 augustus 2002 @ 22:07:
Enneuh, weegt die ene kant niet zwaarder dan de andere? Kan me inbeelden dat die 2 voedingen niet nix wegen :) Of blijft het mooi in evenwicht?
ehh....... hij zweeft toch niet in de lucht................

Reality beats fiction by far!

• _MaLa_
  • Laatst online: 18-12-2022
nice gedaan hoor is het niet veelste warm twee proc in 1 klein koffertje :?

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-02 22:16
Wat ik me afvraag is de kracht die er tijdens transport op de core komt, doordat je cooler niet echt licht is. Bij een normale PC is het allemaal veel zwaarder, waardoor het geheel minder snel sterke schokken krijgt bij transport.
Verder allemaal heel netjes afgewerkt.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Verwijderd

LOL, kun je die 2 wel tegelijk aanzetten? Lijkt me dat je dan een heat issue krijgt na ef stress, dat het te heet wordt binnenin het koffer

• DjGeRo
  • Laatst online: 11:33
Hehe, hijs nijs :)

• messi
  • Laatst online: 09:28
zeeer mooie koffer mod!!!

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Verwijderd

Ziet er netjes uit.

Maar waarom 2 van zulke configuraties in 1 koffer?

Als je een server wou hebben had je wel wat zwakkers genomen voor die 2de pc, lijkt mij.

• nickman
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-05-2024

nickman

webmaster of http://www.bwf.be

heel shone mod, zeer goed afgewerkt.
En die twee configuraties zijn zoals hij al zijn voor op de lanpary's omdat hij die case met 2 man heeft gemaakt en da's dan 1 pc verzeulen ne geen 2.

Make it idiot proof and someone will make a better idiot

Verwijderd

Goed en mooi gedaan, R-E-S-P-E-C-T !!!

BTW Foto's werken prima :)

Verwijderd

Topicstarter
De hitte valt dus wel mee, ze kunnen beide tegelijk aan en de temp is dan stressed 50graden. Dit komt mede doordat de airflow heel erg direct is, dit kun je goed zien op het shot van boven af, dan moet je je voorstellen dat de 2e cpu dus voor de voorste fan valt. Er staat de airflow dus niets in de weg. De coolers zijn de standaard BOXED coolers. Deze zijn niet zo zwaar waardoor de core niet zo belast wordt tijdens transport. Daarnaast zit alles rete strak vast, alles van aluminium en schroefdraad getapt dus het is net zo stevig, eigenlijk steviger dan je gewone kast. Het gewicht licht idd ietsje naar achter al is het niet echt veel. De kaarten zitten met zelfgemaakte beugeltjes zeer straks vast aan de bodemplaat, is geen beweging in te krijgen.
TNX voor de reacties so far.

Verwijderd

ff offtopic voor iets HEEL belangrijk !
Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 21:18:
...
Leuk en wat heeft deze grap jullie gekost? Nou ja ongeveer 1300 euro JAJA doe dat maar na. LANGLEVE DE PRICEWATCH en [bold]de voorspellingen van GEHEUGENPRIJSSTIJGING[/bold] >:)
...
Geheugenprijsstijging, echt? Wanneer?
/me is wel héél erg benieuwd aangezien ik een nieuwe PC ga kopen ...

Verwijderd

nickman schreef op 25 augustus 2002 @ 22:40:
heel shone mod, zeer goed afgewerkt.
En die twee configuraties zijn zoals hij al zijn voor op de lanpary's omdat hij die case met 2 man heeft gemaakt en da's dan 1 pc verzeulen ne geen 2.
Zoiets dacht ik al, maar dan zit er altijd eentje zonder pc.

Of ze moeten zoveel geld over hebben dat ze nog zo'n 2de bak kunnen betalen. En dan vind ik het nog zonde geld, maar wie ben ik.

• Dutch_Demon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-01-2022
dit ziet er heel erg mooi uit keep going :)

- Systeem Specs -

Verwijderd

Topicstarter
OK zie mijn specs. Dat is mijn eigen comp thuis. Ik heb samen met diegene waarmee ik het gedaan heb (Moonwalker) een soort van bedrijfie (computertje bouwen en systeembeheer) daarvan is deze betaald, en deze is gemaakt puur voor lan-party's aangezien moonwalker zelf met een PII 350 nog werkt heeft deze de koffer gewoon thuis staan, not an issue dacht ik zo ???

EN DIE PRIJSSTIJGING?? Van een maand gelee!! we hadden de reepies voor 40 euro nu is het 70 euro is toch de moeite waard

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-02 12:56
Zo dit ziet er inderdaad mooi uit, mooi afgewerkt...! :)

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Verwijderd

Kijk, dit us echt _DE_ uberkoffermod. _/-\o_
Respect, kill. Dit is echt vakwerk.
De enige manier om dit te overtreffen is om een opvouwbaar moederbord in een damestasje te stoppen 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Ohja dat zou ik haast nog vergeten daarom heet ik ook DAS KOFFER (ookal is het officieel der koffer dat boeit niet) en beide compu's heten UNTER- und UBERBOARD, je kunt raden welke wat is HAHA

• M14
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:00

M14

Ziet er nice uit. _/-\o_ :9~

Wie is de volgende met 3 pc's in zo'n koffer >:)

Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)

• shure-fan
  • Laatst online: 24-02 19:37
ik wil plaatjes zien maar kzie nix alleen maar kruisjes

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• SEFje
  • Laatst online: 25-11-2025
Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 22:45:
OK zie mijn specs. Dat is mijn eigen comp thuis. Ik heb samen met diegene waarmee ik het gedaan heb (Moonwalker) een soort van bedrijfie (computertje bouwen en systeembeheer) daarvan is deze betaald, en deze is gemaakt puur voor lan-party's aangezien moonwalker zelf met een PII 350 nog werkt heeft deze de koffer gewoon thuis staan, not an issue dacht ik zo ???
...

jij hebt teveel goede computers... (al mijn computers doen eraan onder...) :( * SEFje is jaloers...

Verder zeer fraaie MOD :9~

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-02 07:45
wow man, dat hebbie heel mooi gedaan! :D :9~ :)

maaruh, ben je niet bang dat als je met zn 2tjes gaat gamen ... dat het na een tijdje erg warm gaat worden daarin?

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Verwijderd

Vet, ik was zelf iets soortgelijks van plan maar dan niet in een koffer.
Nu nog een stuk glasvezel tussen beide Mobo's :)

• Taliesin
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-10-2022
Damn, 1300 euro voor dat spul, dat is ongeveer wat ik voor hetzelfde heb betaald maar dan gedeelt door 2 :(
Erg mooie mod btw :9~ :9~

• Damian
  • Laatst online: 12:15

Damian

Insane Obtrusion

nice!!

maar waarom je in godsnaam 2 pc's in een koffer wilt hebben ontgaat mij compleet :P

naja :P

errug nice gedaan iig

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• nickman
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-05-2024

nickman

webmaster of http://www.bwf.be

Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 22:43:
[...]

Zoiets dacht ik al, maar dan zit er altijd eentje zonder pc.

Of ze moeten zoveel geld over hebben dat ze nog zo'n 2de bak kunnen betalen. En dan vind ik het nog zonde geld, maar wie ben ik.
er zitten 2 moerboreden in dus waarschijnlijk ook 2 aansluitingen voor een sherm he :D,
Da zijn gewoon twee zo'n bakken da gij thuis zou hebben staan maar dan in een koffertje, dus twee moederborden met twee schermen :D

Make it idiot proof and someone will make a better idiot

Verwijderd

nickman schreef op 26 augustus 2002 @ 00:11:
[...]

er zitten 2 moerboreden in dus waarschijnlijk ook 2 aansluitingen voor een sherm he :D,
Da zijn gewoon twee zo'n bakken da gij thuis zou hebben staan maar dan in een koffertje, dus twee moederborden met twee schermen :D
OOooohhhhh.

Dat snap ik ook wel :)

Maar vind het een beetje zonde van m'n geld dat ik een perfecte gamebak bij m'n vriend heb staan alleen voor een paar lannetjes. Maar dat is mijn probleem niet.

offtopic:
Damn, wat schrijf je Vlaams oid 8)7

• Taliesin
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-10-2022
Misschien wonen ze wel samen ;)

• ReseTTim
  • Laatst online: 23-02 11:25

ReseTTim

Chocolate addicted

leuk gedaan. :) :) misschien kom ik ook nog ff langs kijken.. neem iig niet me flightcase mee dat te zwaar... :D en heb de week erop een lanparty van 800..

maareh ff vraagie waar zitten de hddz?

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

ReseTTim schreef op 26 augustus 2002 @ 00:37:
leuk gedaan. :) :) misschien kom ik ook nog ff langs kijken.. neem iig niet me flightcase mee dat te zwaar... :D en heb de week erop een lanparty van 800..

Beter kijken... ;)

Het staat en nog bij ook... :D

Tussen mobo's en PSU's.. :9

• Hydrax
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-12-2025

Hydrax

*huh?*

ReseTTim schreef op 26 augustus 2002 @ 00:37:

Zo te zien zitten de hd's in het midden van de koffer naast de voedingen (staan rechtop).

Het is echt zeer mooi gedaan. Iets wat ik iig nog niet vaker heb gezien. En de specs zijn ook zeer om te bewonderen, ik heb maar 1 zo'n computer en dat vond ik al aardig wat. :)

Maar zie ik nou goed dat je de hd's hebt vastgemaakt met een soort van hoekprofiel en de hd's dus aan de onderkant hebt vastgeschroefd?

Every program has two purposes -- one for which it was written and another for which it wasn't. specs

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Verwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 00:48:
[...]
Beter kijken... ;)
Het staat en nog bij ook... :D
Tussen mobo's en PSU's.. :9
sorry ben denk ik niet meer echt wakker...

Verwijderd

Topicstarter
That is correct, het is onwijs stevig. De maxtor hd heeft vier gaten aan de onderkant waarmee hij tegen een aluminium plaat aanzit, deze plaat is aan de onderkant onder een hoek van 90 graden gebogen (jaja aluminium ken je buigen met bruut force) en daar is een rand van 3cm waarmee hij via 3 bouwtjes vast zit in een alu plaat van 3 mm die op het frame van 1cm dikke alu staven zit. ALS EEN HUIS ook al zou je op het eerste gezicht zeggen van niet.

Verwijderd

will ik ook >:) :9~ :9~ :9~

• Cloontje
  • Laatst online: 24-12-2025

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Woooow dat is best wel vet. om te zien

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

• OverSoft
  • Laatst online: 23-02 16:38
TD-er schreef op 25 augustus 2002 @ 22:23:
Wat ik me afvraag is de kracht die er tijdens transport op de core komt, doordat je cooler niet echt licht is. Bij een normale PC is het allemaal veel zwaarder, waardoor het geheel minder snel sterke schokken krijgt bij transport.
Verder allemaal heel netjes afgewerkt.
nee hoor, ik werk ook bij een computer assemblage bedrijf (welke kun je vinden in mijn info...), waarbij wij vaak zat vulcano 7+ coolers monteren op een AMD (met een ontzettend ONZINNIGE klemmethode welke 9 vd 10 keer niet werkt... maarja, thermaltake he...). Deze coolers zijn werkelijk een van de zwaarste cooler die je op je proc kunt zetten.

Wij versturen de PCs met de PTT (waar TE vaak wat kwijt raakt, maar dat is weer een ander verhaal) waar vaak met de pcs gesmeten wordt en we hebben nog NOOIT een gekraakte core of een afgebroken socket probleem gehad. Dus dit probleem zal waarschijnlijk hier ook niet opgaan.

[ Voor 0% gewijzigd door OverSoft op 26-08-2002 03:06 . Reden: typoooo ]

Verwijderd

stoer

• Crash
  • Laatst online: 24-02 21:12
OMFG :9~ !!!
damn, dat ziet er geil uit :9~

• Eraser127
  • Laatst online: 15:22

Eraser127

Nijkerk

*kwijl*

My Discogs

• rimpeldinky
  • Laatst online: 14:31

rimpeldinky

nani?

1 woord

>:) M _ A _ S _ T_ E _ R _ L _ I _ J _ K >:)

*burp*

• MaNDaRK
  • Laatst online: 23-02 09:46
Zo :) mijn complimenten hoor, zeer netjes! Zeer goed afgewerkt enne orgineel :)

Verwijderd

WOW

originele mod en zeer goed afgewerkt, je hebt je cdspelertjes perfect afgewerkt, ziet er mooi uit!

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

R E S P E C T !!!!!!!
echt onwijs mooi en cool

Multimonitor is relax :P

• Stealth2000
  • Laatst online: 08-01-2025
Heel erg nice/origineel! :)

Netjes pas en meetwerk :D

Verwijderd

Echt ver gemaakt man dat doe je goed. Maar blijven die videokaarten eigenlijk wel een beetje zitten als je een beetje te lopm bent met de case, uh koffer, wat ik bedoel is hij een beetje hufter proof. Maar voor de rest echt zwaar heftig.

• Chieliot
  • Laatst online: 04-12-2025
Verwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 12:31:
Echt ver gemaakt man dat doe je goed. Maar blijven die videokaarten eigenlijk wel een beetje zitten als je een beetje te lopm bent met de case, uh koffer, wat ik bedoel is hij een beetje hufter proof. Maar voor de rest echt zwaar heftig.
Hij's vet tof, echt heel tof, kheb hem al meerdere keren gezien, hij heeft zelfs hier thuis gestaan :9~

Maar je kan er gewoon mee slepen hoor, zoals the_intersector al heeft gemeld: alles zit goed vast met aluminium beugeltjes en het is allemaal shock-proof.

Jongens, nogmaal: Hij's TOP

AMD XP1800+, 512MB Intern, Maxtor 160Gig, Matrox G550 32 DDR Dual Head in een Chieftec DX-01-SLD

• technocow
  • Laatst online: 08-02 16:08
woei !!!

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Verwijderd

whehe geinuuug ;) nice work

• IJzerboot
  • Laatst online: 20-02 15:00
hartstikke vette kast!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

komen wij daar aan @networkingday.. wat horen wij daar.. is 1 mobo kapot :| kortom jullie waren er niet... mooi is dat :(

Verwijderd

Kom ik net bij de NWD waar jij met de koffer zou staan...

Krijg ik te horen dat je net weg bent... :(

;(

• enterprice
  • Laatst online: 29-03-2024

enterprice

caseMODder

Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 01:00:
Kom ik net bij de NWD waar jij met de koffer zou staan...

Krijg ik te horen dat je net weg bent... :(

;(
WAT!!! Ik was er van het weekend (al vanaf vrij. 2100uur) en ik heb GEEN DUAL comp-koffer gezien :'(

Ik wou wel weten hoe je dat heb gedaan als mede-kofferman :)

• shure-fan
  • Laatst online: 24-02 19:37
verdomme ik zie nog steeds nix :( :(

kan iemand me vertellen hoe ik ze wel kan zien
(sorry ben een beetje gestressed)

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Verwijderd

hehe wel cool gedaan man! als je nou sof2 of een ander zwaar spel in de zomer speeld.. zet je de koffer dan open offe ?
Pagina: 1