If Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around darkened rooms munching magic pills, listening to repetitive electronic music
Je bedoelt zeker 8Mbps DOWN en 512kbps up? Dat lijkt me logischer 
Dat zou dus 64kB/sec upload zijn, waarmee je heus ruim genoeg met z'n 2en tegelijkertijd kunt gamen
Dat zou dus 64kB/sec upload zijn, waarmee je heus ruim genoeg met z'n 2en tegelijkertijd kunt gamen
🌞🍃
Verwijderd
dat gaat lukken, want ik geloof dat je moet rekening houden met 6 kb upload als je aan het gamen bent
Ik kan met ADSL met vier spelers spelen zonder lagg, dus met twee is dat zeker geen probleem. 
Bij het spelen van Red Alert 2 via Internet heb ik altijd een ping die onder de 300ms ligt (groen dus
), en daarbij maakt het niet uit of er ook nog op een van de andere computers wordt gespeeld.
Maar als ik iets als KaZaA tegelijkertijd draai op één van die computers dan krijg ik een ping van over de 1000ms (rood dus
), maargoed: wat multiplayer gamen betreft: geen vuiltje aan de lucht...
Bij het spelen van Red Alert 2 via Internet heb ik altijd een ping die onder de 300ms ligt (groen dus
Maar als ik iets als KaZaA tegelijkertijd draai op één van die computers dan krijg ik een ping van over de 1000ms (rood dus
ik heb laats bij mij thuis een lanparty gehouden en toen gingen we met 5 man cs'en over een kabelmodempje.
ging prima hadden allemaal een ping van ong. 50
ging prima hadden allemaal een ping van ong. 50
You can't free a fish from water.
8 MBit p/s Downstream = 1 MB p/s = 0,5 MB/s Downstream per man
512 Kbit p/s Upstream = 64 KB p/s = 32 KB p/s Upstream per man
Qua gaming valt dit heel goed te doen, je hebt zo genoeg bandbreedte & zeker een hele goede ping
512 Kbit p/s Upstream = 64 KB p/s = 32 KB p/s Upstream per man
Qua gaming valt dit heel goed te doen, je hebt zo genoeg bandbreedte & zeker een hele goede ping
[ Voor 0% gewijzigd door AK47 op 25-08-2002 21:26 . Reden: typo ]
maar als jij flink zit te uploaden of downloaden dan kan jouw buurman niet fatsoenlijk meer gamen dus dan zou je toch de snelheid moeten limiteren ofzo
appetoe schreef op 26 augustus 2002 @ 16:48:
maar als jij flink zit te uploaden of downloaden dan kan jouw buurman niet fatsoenlijk meer gamen dus dan zou je toch de snelheid moeten limiteren ofzo
Het zijn vrienden, ik gok dat de een wel heel hard gaat roepen als de andere teveel download/upload
Met 512 kbps kun je prima met 2 man online gamen hoor iig.
Mja als je het zeker wilt weten gooi je er een server tussen die de snelheid split tussen jullie 2 pc's dan hebben jullie ook geen last meer van elkaars download gedrag.. Want dan kan je niet meer snelheid gebruiken dan je toebedeeld is.
superB
Bedankt voor de vele reacties tot dusver en ik zie dat tegelijk gamen geen problemen zal geven
Maar dan wil ik nog wat vragen over dat delen
Wat is de beste manier om de up- en downstream eerlijk te delen ?
We willen een pc als server gebruiken en daar onze pc's op aansluiten maar wat voor software ( of hoe dat gaat ) heb ik nodig om dit te realizeren ?
Maar dan wil ik nog wat vragen over dat delen
Wat is de beste manier om de up- en downstream eerlijk te delen ?
We willen een pc als server gebruiken en daar onze pc's op aansluiten maar wat voor software ( of hoe dat gaat ) heb ik nodig om dit te realizeren ?
If Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around darkened rooms munching magic pills, listening to repetitive electronic music
Pagina: 1