Bij het openen van een link naar een office document opent IE6 dit document in het Internet-Explorer venster. Dit wil ik echter niet. Ik wil dat het document normaal wordt geopend in Word of Excel. Hoe doe ik dit?
Rechter muisknop -> "Opslaan Als..."Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 21:00:
Bij het openen van een link naar een office document opent IE6 dit document in het Internet-Explorer venster. Dit wil ik echter niet. Ik wil dat het document normaal wordt geopend in Word of Excel. Hoe doe ik dit?
Openen in Word / Excel
Dat is duidelijk. Maar ik heb een HTML-index op een groot aantal documenten die ik op CD-rom wil distribueren. Is het mogelijk om in de HTML op te nemen dat de documenten niet in het "normale" explorer venster worden geopend?
Ik heb al geprobeerd de documenten te openen in een nieuw venster (target="_blanc"), maar dan wordt een nieuw explorer-venster geopend en niet Word of Excel.
Ik heb al geprobeerd de documenten te openen in een nieuw venster (target="_blanc"), maar dan wordt een nieuw explorer-venster geopend en niet Word of Excel.
Verwijderd
was laatst een topic over, maar mbt plaatjes, ik zou daar effe naar zoeken als ik jou was
hiero: Automatisch downloaden van PDF filelast
Maar jkommb wil het op CD distribueren, dus ben je beperkt tot HTML en kun je dus geen PHP gebruiken.Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 22:25:
was laatst een topic over, maar mbt plaatjes, ik zou daar effe naar zoeken als ik jou was
Verwijderd
autoplay menu studio biedt waarschijnlijk uitkomst, hierin kan je menu's maken voor een cd-rom, ook autoplay screens etc, en dus geen html meer nodig
Dat komt omdat in IE de view gebruikt word bij office documenten. Als je naar je configuratiescherm gaat en je kijkt bij 'files & settings' kun je bij de bestandsextensie doc en xls kijken waarmee die geopend worden en waarmee ze geviewed worden.
Als je dan bij view de viewerapplicatie weghaald en je zet de echte applicatie (word excel) daar neer (hetzelfde als bij 'open' staat) is je probleem verholpen.
Dan zal IE hem proberen te viewen, maar omdat je dan bij 'view' de applicatie hebt staan opent hij word of excel.
Als je dan bij view de viewerapplicatie weghaald en je zet de echte applicatie (word excel) daar neer (hetzelfde als bij 'open' staat) is je probleem verholpen.
Dan zal IE hem proberen te viewen, maar omdat je dan bij 'view' de applicatie hebt staan opent hij word of excel.
Pagina: 1