Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

UT textures

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus grote problemen met UT textures. ik krijg allemaal zwarte vlakken. ik heb een geforce ddr heb al alle detonators geprobeerd vanaf 3.xx mijn geflashed alle updates gedownload etc,etc ,etc.

voordat ik dus een origonele versie koop wil ik wel ff weten of het aan de twilight versie ligt ik heb dus geen zin om 100 ballen te betalen voor zwarte vlkajes

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

/me vraagt zich af of je wel echt van plan bent de originele versie te kopen als je GEEN zwarte vlakjes krijgt..

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Bij het orgineel zit een cd met extra-detailed textures voor naar ik meen s3c texture compression ( Viper 2 enzo ).
Het zou kunnen dat je de details eens een beetje moet aanpassen.

Verwijderd

Topicstarter
ja natuurlijk. dat heb ik ook gedaan bij quake2 eerst proberen of hij op mijn 166 werkte en toen hij werkte heb ik hem gelijk gekocht. dat zelfde heb ik ook bij populus gedaan SoF en zo kan ik nog wel een tijd doorgaan. maar ik wil natuurlijk wel weten of het aan die TL versie ligt of ergens aan de computer heb een athlon 650@750 geforce ddr 128 mb gehuegen

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Dat zal wel niet wnat bij mij doet ie het ook gewoon (Geforce DDR), probeer de laatste update eens (van UT dan)