if broken it is, fix it you should
Zijn er nog onderdelen voor een4Plus nieuw te koop dan? Volgens mij echt niet meer.
Voor een 4Plus bestaat een duplex unit. (Is dezelfde als van een Laserjet 5) Wellicht dat je er 1 van een 5 kan vinden. Geef je echter alleen tweede hands enige kans.
Deze units zijn indertijd erg weinig verkocht.
Voor een 4Plus bestaat een duplex unit. (Is dezelfde als van een Laserjet 5) Wellicht dat je er 1 van een 5 kan vinden. Geef je echter alleen tweede hands enige kans.
I play my enemies like a game of chess...
Ik zeg ook niet dat ie nieuw hoeft te zijnAngelfire schreef op 25 augustus 2002 @ 20:15:
Zijn er nog onderdelen voor een4Plus nieuw te koop dan? Volgens mij echt niet meer.
if broken it is, fix it you should
Je moet op dump dagen kijken etc.
Het is namelijk al oude hardware.
Of in vraag en aabod een request doen. Wie weet heeft iemand nog zo'n ding liggen.
Het is namelijk al oude hardware.
Of in vraag en aabod een request doen. Wie weet heeft iemand nog zo'n ding liggen.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.