duplex eenheid

Pagina: 1
Acties:

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-08 12:16
Ik heb dus 2 laserprinters een hp 4000 en een hp 4 plus. Van de eerste week ik zeker dat er een duplex unit voor is (kan je papier op 2 kanten bedrukken), van de tweede ben ik hier niet zeker van. Is iemand die mij dit kan vertellen?

En waar kan ik deze kopen, en als het ff kan in werking zien; hp zegt: contact your local dealer. Ik daarheen; ja die verkopen we niet vanwege te weinig vraag :(

if broken it is, fix it you should

• Angelfire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:28

Angelfire

AKA AZwaanR or RZA

Zijn er nog onderdelen voor een4Plus nieuw te koop dan? Volgens mij echt niet meer.
Voor een 4Plus bestaat een duplex unit. (Is dezelfde als van een Laserjet 5) Wellicht dat je er 1 van een 5 kan vinden. Geef je echter alleen tweede hands enige kans.

Deze units zijn indertijd erg weinig verkocht.

I play my enemies like a game of chess...

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-08 12:16
Angelfire schreef op 25 augustus 2002 @ 20:15:
Zijn er nog onderdelen voor een4Plus nieuw te koop dan? Volgens mij echt niet meer.
Voor een 4Plus bestaat een duplex unit. (Is dezelfde als van een Laserjet 5) Wellicht dat je er 1 van een 5 kan vinden. Geef je echter alleen tweede hands enige kans.

Deze units zijn indertijd erg weinig verkocht.
Ik zeg ook niet dat ie nieuw hoeft te zijn ;)

if broken it is, fix it you should

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:12

DarkSide

theres no place like ::1

Je moet op dump dagen kijken etc.
Het is namelijk al oude hardware.
Of in vraag en aabod een request doen. Wie weet heeft iemand nog zo'n ding liggen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.