PMG aanvulling in de faq?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:30

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Ik merk dat er laatste tijd veel vragen komen over dat de comps niet opstarten na nieuwe te hebben gebouwd.
Vaak is het zo dat hun verhitte xp'tjes te warm worden, voeding het niet trekt, etc
Nu komen dus ook zooo vaak dezelfde antwoorden, memtest draaien, check voeding etc.
Kan dit niet in de faq?
Wat te doen eerst bij crash pc of niet bootende pc etc.
Dit kan een hoop vragen schelen, en een hoop dezeflde antwoorden.
Als de mensen er dan nog niet uitkomen en het toch een vaag probleem is niet en niet zo standaard kunnen ze poste :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:>

_/-\o_ _/-\o_

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:30
Ik zou je bijna voor utopist uit willen maken :+ Mijn ervaring is dat FAQ's door hele volksstammen niet gelezen worden en zodoende alsnog topics worden geopend over dit standaard troubleshooting gebeuren. Als het aan mij ligt is iedereen verplicht eerst deze troubleshootguide door te nemen (.pdf 3MB, 157blz) >:) Ik zal eens kijken als ik tijd/zin heb een paar veel voorkomende troubleshoot tips te tikken, probleem is dat er veel verschillende situaties denkbaar zijn dus tot wat beperk je het en wat is dan nog de waarde?

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:30

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
ja ok mensen lezen weinig de faq :)
maar dan hoef je alleen de link naar de faq te geven en je bent klaar :+

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04:34

Exirion

Gadgetfetisjist

Dat vind ik hetzelfde als een kant-en-klare cursus 'Hoe moet ik tweaken', en daar beginnen we niet niet aan :) Dit zijn gewoon dingen die je door ervaring leert, en zo heeft iedereen het moeten leren. GoT is al teveel een vraagbaak voor beginners aan het worden.

Aan computers sleutelen dat leer je in de praktijk.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein