Eeuwige n00b
Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |
"gelukkig" ligt het dus niet aan mij
I love watercooling
Toch knap dat je dan een bericht kunt plaatsen
Volgens míj is alles net weer up
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Had ik gedaan maar daarna niet meer aan gedacht. Sorry.Hans schreef op 30 augustus 2002 @ 23:06:
Misschien moest je es de .plan's lezen op de frontpage.
Niet alles, image server nog nietOperations schreef op 30 augustus 2002 @ 23:05:
[...]
Toch knap dat je dan een bericht kunt plaatsen
Volgens míj is alles net weer up
jullie zijn wel laat met reageren zeg
Total: 0,265 | Incl: 0,04, Init: 0,037, Action: 0,191 | DB: 0,073, Tpl: 0,095 | SV: iris.webmagix.net
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Of ben ik nu een pessimist?
[ Voor 0% gewijzigd door Arnout op 31-08-2002 11:06 . Reden: juichen spel je met ch. ]
Femme zegt hier op een nette manier ff tussen neus en lippen door dat react behoorlijk zuigt
PSN: DutchTrickle PVoutput
ROFL!Maverick schreef op 31 augustus 2002 @ 11:59:
niets mis mee toch?
Femme zegt hier op een nette manier ff tussen neus en lippen door dat react behoorlijk zuigt
Ook wel netjes trouwens dat de planning gehaald is, 1 nachtje down ipv 2 dagen

Exact expert nodig?
Verwijderd
Total: 6.206 | Incl: 0.196, Init: 0.71, Action: 5.308 | DB: 0.126, Tpl: 4.975 | SV: achelois.webmagix.net
Rap issie niet echt
Tpl == Template toepassing?
Is dat niet op te slaan in de database? Die staat nu uit zn neus te eten.
Nee die staan niet in de database omdat dat alleen maar _nog_ slomer is.
Die komen momenteel nog van een nfs-mounted dir.
Azrael schreef op 31 augustus 2002 @ 17:45:
waarom is die topictitel veranderd
dat slaat toch nergens op?
Weet ik niet
Probeer jij maar es in 2 seconde tijd de files van Amsterdam naar bijv Delft te krijgen, is toch best snel
tja, als je ze met de auto zou brengen misschien welACM schreef op 31 augustus 2002 @ 18:06:
[...]
Weet ik niet
Probeer jij maar es in 2 seconde tijd de files van Amsterdam naar bijv Delft te krijgen, is toch best snel
maar het gaat ook niet zozeer om de snelheid van de bestanden, maar om de wachttijd voordat je die bestanden mag ontvangen
Al moet ik wel zeggen dat het verbeterd lijkt hoor

Deze page ging wel weer erg goed
topictitel heredittedTotal: 0,112 | Incl: 0,02, Init: 0,022, Action: 0,076 | DB: 0,039, Tpl: 0,029
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Huh? De content ophalen + transformeren is sneller dan de content ophalen?ACM schreef op 31 augustus 2002 @ 17:42:
tpl is laden/parsen template.
Nee die staan niet in de database omdat dat alleen maar _nog_ slomer is.
Vaag. Je kunt toch ook de content pre-formatted opslaan, die ophalen en alleen plakken in de pages.
Ah die ellende.Die komen momenteel nog van een nfs-mounted dir.
Maverick schreef op 31 augustus 2002 @ 11:59:
niets mis mee toch?
Als ik zeg dat de problemen door de software worden veroorzaakt bedoel ik niet specifiek de forumsoftware. Het groote probleem is op dit moment de NFS server. Zie ook het verhaal Hans in "GoT met @home baggertraag?" .