Toon posts:

Kan LopeZ (Moderator OH) niet lezen?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
<Mijn vraag>Ik was gisteren voor het eerst in mijn leven op de pc dumpdagen. Daar zag ik veel oude modellen en 2e hands Notebooks. Een search in google of in pricewatch levert mij nauwelijks tot geen winkels op die deze dingen verkopen.Terwijl er toch duidelijk een markt voor is. Weet iemand winkels in Nederland die special gericht zijn op tweede hands of overjarige modellen. Van de info die ik gisteren van verkopers meenam blijken de websites of alleen neiuwe dingen of under constructie of vaak oude info te bevatten.
Als ik het over 2hands winkels heb dan bedoel ik winkels met goede service en goede garantie en die niet al te duur zijn. En niet zoiets als PC OKE of PC dokter waar ik niets dan slechts van hoor.</Mijn vraag>

<reaktie LopeZ (Moderator OH)>Pricewatch is zo handig waarom kijkt nooit iemand daarin :( </reaktie LopeZ (Moderator OH)>

Ik zou zeggen lees eerst eens goed voordat je een topic op slot gooit.
Ik ben dus zoals je boven kunt lezen begonnen met google en pricewatch, waar ik nauwelijks iets tegenkwam (2 shops om precies te zijn) alvorens mijn vraag te posten. Ik ben benieuwd of LopeZ (Moderator OH) fair kan blijven en zijn te snelle reaktie toe kan geven en het topic weer kan heropenen. Want ik blijf nieuwsgierig naar winkels met een goeie reputatie die 2e hands of oude modellen van notebooks verkopen.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Voor 2e hands spul is er zelfs een aparte categorie in de Pricewatch hoor... daarin staan vast wel wat notebooks.

LopeZ ken verder prima lezen. Dat kan ik bevestigen.

Enneuh, klagen doe je in LA niet in een TECH forum.

• lonkhuijzen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:22

lonkhuijzen

100% ADH

Ik geloof dat het woord in de branche voor oud spul refurbishment is..

En toppie die catogorie staat ook in pricewatch :)

Dus opzich heeft LopeZ geen ongelijk, maar had je mischien wat beter kunnen doorverwijzen

5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

En jij kan ook de FAQ niet lezen :+
Commentaar over modjes moet in LA!!!

http://flickr.com/photos/itommy/

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:08

LopeZ

Too much is never enough

Ik heb niets aan mijn ogen, dat stuk pricewatch is gewoon precies het antwoord op jouw vraag. Users zullen echt niet meer weten dan de pricewatch, je zult het dus met die stuk of 4 winkels moeten doen.

En dit topic hoort hier dus ook niet, maar in LA. Ik ga iig niets aan je gesloten topic veranderen want die terecht gesloten. Dat het topic zo snel dicht was heeft niets met snel lezen te maken maar dat ik toevallig dat topic zag toen jij hem maakte.

Dit topic is gesloten.