Ik heb een Pinnacle PCTV Rave gekocht, deze is nog niet binnen, maar de kaart zal het probleem niet zijn. Ik heb eigenlijk geen probleem maar gewoon een vraag. Op ongeveer 10m kabel-lengte vanaf de PC komt bij ons de hoofd-Coax-kabel het huis binnen (de groene), deze wordt door een splitter gesplitst, 1 naar kabelmodem en 1 naar radio/TV.
Nu wil ik die van de radio/TV dus splitsen, maar als ik er nou een gewone splitter op zet, treed er dan geen kwaliteits-verlies op? Of zou ik er een signaal-versterker tussen moeten zetten? Mijn buurman zegt dat er ook splitters zijn met ingebouwde versterker, klopt dit?
[edit]

Blijkt dus wel dat Conrad deze splitter/versterker combo's in hun assortiment hebben. Maar is een versterker aan te raden?
Nu wil ik die van de radio/TV dus splitsen, maar als ik er nou een gewone splitter op zet, treed er dan geen kwaliteits-verlies op? Of zou ik er een signaal-versterker tussen moeten zetten? Mijn buurman zegt dat er ook splitters zijn met ingebouwde versterker, klopt dit?
[edit]
Blijkt dus wel dat Conrad deze splitter/versterker combo's in hun assortiment hebben. Maar is een versterker aan te raden?
[ Voor 0% gewijzigd door Copyman op 25-08-2002 17:52 . Reden: edit ]
Zeer belangrijke informatie: Inventaris