Toon posts:

TV Out - Blaat (Search en F.A.Q gebruikt)

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Voor ik begin met mn probleem uit te leggen wil ik even zeggen dat ik de F.A.Q heb gebruikt, alles heb opgevolgd, en de search echt 40 keer op verschillende trefwoorden heb gebruikt...

Ik heb dus een Geforce2 Ti 64MB + Tvout van Leadtek.
Ik zou graag beeld van mn pc op de TV willen, alleen lukt dit niet erg lekker..

Ik gebruik een S-Video - Scart kabel, en mn TV Scart aansluiting ondersteund geen S-Video op scart... Vandaar dat ik heb handige programaatje TvTool heb gedownload, en gebruikt heb..

Ik zet ondet tabblad "Adjust" het uitgaande kanaal op VHS, waardoor ik dus normaal wel gewoon beeld hoor te krijgen... Dit is dus ook het geval, alleen is het dus zwart-wit...

Nu heb ik voor de gein even mn ouder Viper TNT (550) uit de kast gehaald, en daar exact dezelfde settings voor gebruikt als ik met mn Geforc2 deed, en daar krijg ik dus WEL kleur...

Nu is dus mijn vraag, is er wat mis met mn 3d kaart? (TV Encoder is een Chrontel 7007, en op de crhontel site staan alleen drivers voor de 7001 t/m 7004 serie)

Dus nog even kort samengevat..

Met mn oude TNT viper krijg ik wel kleur, met mn Geforce 2 TI van leadtek krijg ik dus alleen zwart/wit...

Mn systeem :

PIII 1Ghz
Soltek Mainboard
384MB Mem
SB Audigy

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 15:24

DaRoot

Some say...

Waarschijnlijk moet je even het kleursysteem dat de TV-Out moet gebruiken, juist opgeven. Hier in NL is dat PAL, volgens mij PAL-BG.

Succes!

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in het nvidia properties scherm PAL-G en PAL-B Beide geprobeerd, wat resulteert in ook, zwart-wit beeld..

Heb echt bijna alles geprobeerd (zover ik me kan bedenken) :(

Verwijderd

andere drivers voor je kaartje gebruiken ?

Verwijderd

Alles over tv-out staat in de FAQ hoor. Als dat allemaal niet lukt is er gewoon geen oplossing. Daarnaast slaat je topcititel nergens op. Waarom moet erin staat dat je de search en faq gebruikt hebt? Dat moet uit je post blijken, nu ga ik bij voorbaat al twijfelen of je het gedaan hebt.

Je moet gewoon zo'n convertertje aanschaffen of maken.

Dit topic is gesloten.