• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05:22
Euh ja ik weet dus niet of dit het goede forum is maarja.

Ik heb een Philips Velo met windows CE 2.0 en een mips-R4000 chip der in en ik vraag me af of het mogelijk is hiermee een VPN connectie op te zetten.

Ik kan dus met de velo wel gewoon via de seriele poort connecten naar de vaste pc en via die naar de server waar ik naartoe wil maar hij moet ook vanuit het internet daarop kunnen komen. Ik heb het dus al wel voor elkaar dat hij kan inbellen met het ingebouwde modem of op een andere wijze met het internet kan verbinden maar het lukt me maar niet om info te vinden hoe ik dit ding dus op VPN kan zetten.

Even wat info over wat zoekwerk:
Ik heb diverse PDA sites bekeken en daar wordt wel eens iets gezegt over VPN maar dan alleen voor CE 3.0 of CE.net. Dat kan er hier dus niet op dus daar heb ik niets aan. Ook kan ik op de site van microsoft wel iets vinden over VPN maar dat ziet er uit als een soort reghack die ik moet maken en er zit dus geen reg-editor bij oid. Ik heb die wel 1 gevonden via pocketpc-matrix maar die pikt hem niet (het apparaat komt niet overeen met de eisen ofzo).

Weet iemand misschien hoe ik in godsnaam die PDA een vpn verbinding kan laten maken?

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?