SGI CosmoCompress

Pagina: 1
Acties:

• BusterSnyvel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-03 09:48
Hallo!

Ik ben op zoek naar een CosmoCompress bordje voor m'n Sillicon Graphics Indy. Ik heb al vanalles op internet gezocht, maar kon eigenlijk alleen nog maar "een CosmoCompress board is moeilijk te vinden"-pagina's vinden... Heeft iemand hier enig idee waar ik kan gaan kijken? Misschien weet iemand het adres van een SGI reseller hier in NL? Of een of ander shabby computerzaakje wat zulk spul nog wel eens heeft?

Groetjes!
Sybren

Verwijderd

Je kan SGI Nederland bellen.

Meer informatie over de SGI product familie kunt u verkrijgen door te bellen met SGI, telefoonnummer 030-66 96 777.

Adresgegevens SGI
Veldzigt 2a
3454 PW De Meern Telefoon
Algemeen: (030) 6696777
Customer Care: (030) 6696700

staat dit bericht hier wel goed??

• mcdroos
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:25
Een Indy is verouderd en SGI Nederland zal je dus waarschijnlijk uitlachen als je om een Cosmocompress bord vraagt (of ze proberen je een Octane2 te verkopen :)). In een shabby computerzaakje zul je ook zoiets niet vinden, je moet echt de resellers op internet afzoeken. Of gewoon op eBay kijken, daar hebben ze die ook nog wel eens staan.

En een Cosmocompress heeft volgens mij alleen een digitale (CCIR-601?!?) aansluiting, dus als je er een 'normaal' video-apparaat (composiet/s-video) op aan wilt sluiten, zul je ook de Indyvideo kaart erbij moeten kopen.

O ja, nog een tip: bekijk op eBay gewoon alle aanbiedingen van Indy's en kijk of er foto's van de achterkant bij zitten. Zul je zien dat er een Indy tussen zit met een Cosmocompress er al in, terwijl dit niet in de beschrijving staat of dat er iets staat als 'unknown connector'. Wel even mailen of de indy die verkocht wordt ook echt diegene op de foto is.

Succes!

• mcdroos
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:25
Nog snel even een andere tip:

Je hebt ook een Indy compression card:

http://www.schrotthal.de/...compression_card.jpg.html

Deze moet je dus NIET hebben. Dit is totaal iets anders en is voor video-conferencing om de echo weg te halen.