Toon posts:

[MAC] Printen via windows PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit hier met een probleempje, we hebben thuis 3 windows pc's waarvan er 1tje de printer deelt(Lexmark X73). Ook hebben we 1 macintosh pc (OS 8.0), en die willen we ook graag gebruik laten maken van de printer. Is dit op de een of andere manier mogelijk?? De printer werkt vanaf alle pc's goed, en hij zit op een win98 pc.

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:25

OgWok

U.N.C.L.E.

Zonder speciale software gaat dat zo niet lukken

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-05 14:06

deadinspace

The what goes where now?

Voortaan niet meer zo snel kicken aub (niet binnen 24 uur).

Verwijderd

Topicstarter
kicken??! wat is dat nu weer

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05-2025
Staat ergens in de search.
Ga opzoek naar PC-MacLan

En als het een nieuwere Mac is, iMac of beter, kan je beter MacOSX 10.2 kopen. Hoef je niks meer te kopen.

kleurbleur.nl

Verwijderd

Het omhoogschoppen van je eigen topic, zonder dat je met nuttige informatie komt. Werkt veelal enorm iriterend op je mede forummers en werkt daarnaast ook nog eens averechts. Omhoogschoppen mag pas na 24 uur.

Ga a.u.b. de FAQ eens lezen op een vrije dag.

Bij deze ga ik ervan uit dat je hiervan op de hoogte gebracht bent, door mijn NOS-collega :)

Verwijderd

als er geen replies komen, dan moet je 24 uur wachten tot je zelf nog iets post, dan komt het topic weer bovenaan te staan, en wordt het dus naar boven geschopt, oftewel 'gekickt', vandaar kicken dus

maar wel 24 uur wachten altijd

• zaphod_b
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 19:19
Misschien met appletalk? Heb ik geen ervaring mee, maar je kunt 't proberen.

Maar misschien kun je eerst eens wat meer info geven. Heb je de hierboven gedane suggesties al overwogen? Iets geprobeerd? Wat heb je tot nu toe allemaal gedaan om het probleem op te lossen?

Zoals iedereen al zei: lees de FAQ eens. We willen je dolgraag helpen (GoT is verslavend he >:) maar dan mot je ons ook helpen. duh ;))

Verwijderd

ff DAVE installeren op die mac....
http://www.thursby.com/products/dave.html
Pagina: 1