Naar aanleiding van het slotje dat op m'n topic gezet werd...
1. Wat is juist het verschil tussen geleidelijke invoering en volledige invoering van een informatiesysteem? En hebben we altijd de keuze?
Kan iemand dit uitleggen aan de hand van een voorbeeld ofzo?
2. Ik heb m'n cursus systeemanalyse nog eens doorlopen en er is niets over te vinden. Ook op het net met Google heb ik geen bevredigend antwoord gevonden.
3. Het is geen huiswerk, in m'n oude cursus staat er niks over en het is nog verlof dus aan een docent kan ik het momenteel ook niet vragen.
4. Was niet het geval.
5. Aan de voorwaarden was voldaan.
Alvast bedankt...
D2k schreef:
zie de P&W faq mbt huiswerk
Ten eerste is dit geen huiswerk (ik weet niet hoe het in nederland zit, maar hier in België hebben we nog steeds verlof), maar een vraag waar IK gewoon een antwoord op wou.En huiswerkvragen dan?
Het is [b]toegestaan[b] om huiswerk te plaatsen.
Mits het aan een aantal eisen voldoet.
1. Je geeft duidelijk een beschrijving van je opdracht en je probleem.
2. Je geeft ook duidelijk aan wat je al geprobeerd hebt.
3. Je moet niet vergeten dat je het huiswerk hoort te kunnen maken met alleen je studiemateriaal en de eventuele hulp van docenten/assistenten en medestudenten.
4. Zodra de vraag richting "maken jullie het dan even" gaat, dan gaat je topic zonder meer op slot.
5. Verder gelden natuurlijk ook hiervoor de standaard voorwaarden uit de algemene en subforum faq.
1. Wat is juist het verschil tussen geleidelijke invoering en volledige invoering van een informatiesysteem? En hebben we altijd de keuze?
Kan iemand dit uitleggen aan de hand van een voorbeeld ofzo?
2. Ik heb m'n cursus systeemanalyse nog eens doorlopen en er is niets over te vinden. Ook op het net met Google heb ik geen bevredigend antwoord gevonden.
3. Het is geen huiswerk, in m'n oude cursus staat er niks over en het is nog verlof dus aan een docent kan ik het momenteel ook niet vragen.
4. Was niet het geval.
5. Aan de voorwaarden was voldaan.
Alvast bedankt...