GoT is gigantisch. Als je een probleem hebt met software oid en de search gebruikt om een oplossing te vinden, krijg je vaak erg veel topics te zien. Binnen die topics heb je weer tientallen posts.
Het doorzoeken van bovengenoemde zaken duurt m.i. vaak te lang
Twee ideeen om e.e.a. te vereenvoudigen:
1) Toevoegen van rating-systeem van oplossingen
Hiervoor dienen standaardprobleem categorieen ontwikkeld te worden (bv: waarom werkt overburnen niet?). Vervolgens kunnen mensen die met dit probleem zitten een bepaalde post raten die hun probleem heeft opgelost.
Bijv: na lang zoeken heb ik in dit topic 707mb DivX branden mijn oplossing gevonden in Mutley's opmerking:
Het is duidelijk dat de FAQs een goede plek zijn om standaardoplossingen te vinden maar het vinden van deze oplossingen zou nog makkelijker zijn als je vanuit search in een klap alle FAQs zou kunnen doorzoeken.
Het doorzoeken van bovengenoemde zaken duurt m.i. vaak te lang
Twee ideeen om e.e.a. te vereenvoudigen:
1) Toevoegen van rating-systeem van oplossingen
Hiervoor dienen standaardprobleem categorieen ontwikkeld te worden (bv: waarom werkt overburnen niet?). Vervolgens kunnen mensen die met dit probleem zitten een bepaalde post raten die hun probleem heeft opgelost.
Bijv: na lang zoeken heb ik in dit topic 707mb DivX branden mijn oplossing gevonden in Mutley's opmerking:
2) Searchbaar maken van de FAQsDownload de Nero 5.5.5.1 en installeer deze (als upgrade).
Instellen op 84min00sec00 (files->preferences->expert).
Creeer nieuwe sessie en bij 'Burn' selecteer Write en finalize. Kies 'Write method' Disc-at-once en zet Burn-proof uit. Ga met DIVX bestanden niet hoger dan Speed 8x (geen commentaar op de snelheid, we gaan hier even op zeker spelen).
Zie hier het werkt....
Het is duidelijk dat de FAQs een goede plek zijn om standaardoplossingen te vinden maar het vinden van deze oplossingen zou nog makkelijker zijn als je vanuit search in een klap alle FAQs zou kunnen doorzoeken.
In Kazachstan we say a woman with a book...is like a horse...with wings!