Toon posts:

[router] repotec rp-ip518h

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb since ene tijdje zoon router maar soms loopt hij zomar vast :'( hoe kan dit? reset achter op reageert ook niet je moet de stekker er uit roppen en weer terug plaatsen en dan doet ie het pas weer. iemand ervaring?

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Vraag het de verkoper? Mail support? Klinkt namelijk niet echt gezond.

• Hollie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-06 21:32
Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 14:55:
ik heb since ene tijdje zoon router maar soms loopt hij zomar vast :'( hoe kan dit? reset achter op reageert ook niet je moet de stekker er uit roppen en weer terug plaatsen en dan doet ie het pas weer. iemand ervaring?
Ik heb de 515h (dacht ik) en had er in het begin ook last van. Toen verplaatste ik de router nog wel eens - nu ligt ie ergens in een kast en nergens last van.
Natuurlijk weet ik niet of het hier aan ligt. Anders even mailen naar Repotec.

Apple en Joppiesaus all the way

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb ook de 515h (4 poorten i.p.v. 7) en heb dezelfde problemen gehad. Ik heb toen de firmware geflashed naar de nieuwste versie en nu geen enkel probleem meer :)

Verwijderd

Topicstarter
tollo71 schreef op 25 augustus 2002 @ 15:03:
Ik heb ook de 515h (4 poorten i.p.v. 7) en heb dezelfde problemen gehad. Ik heb toen de firmware geflashed naar de nieuwste versie en nu geen enkel probleem meer :)
thx zal het proberen, kan het gewoon downloaden op rapotec.com?

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
ja

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het binnen zal hem vanavond even flashen hij is nu druk in gebruik :P

• Hollie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-06 21:32
tollo71 schreef op 25 augustus 2002 @ 15:03:
Dat kon het ook wezen jah - kan me herinneren dat ik in het begin ook met een oude versie heb lopen klooien.

Apple en Joppiesaus all the way

Verwijderd

Topicstarter
hij is nu ge-update nog niet vast gelopen :P

Verwijderd

Topicstarter
hij loopt veel minder vast maar soms doe thij het nog wel wat dan mestal zo is is dat dan de modem even weg valt van @home en vervolgens de hele router vast loopt
Pagina: 1