MSI Turbo2 icm Sbound Blaster Audigy

Pagina: 1
Acties:

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:16
Hi,

Ik vroeg me af of iemand de combinatie heeft zoals genoemd in de topic titel. Bij mij zorgt deze combinatie nml. voor vast lopers in games, dus ik vroeg me af of andere mensen dit wel gewoon kunnen draaien..

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Heb je rekening gehouden met de VIA 686B PCI Latency Bug :?

Ook al geprobeerd om die Audigy in andere PCI sloten te steken? In ieder geval die ene zonder IRQ sharing, want daar is de Audigy niet zo dol op :/

• Phydomir
BalusC schreef op 25 augustus 2002 @ 14:48:
Heb je rekening gehouden met de VIA 686B PCI Latency Bug :?

Ook al geprobeerd om die Audigy in andere PCI sloten te steken? In ieder geval die ene zonder IRQ sharing, want daar is de Audigy niet zo dol op :/
Latency patch en andere sloten heb ik al gebrobeerd...

Op dit moment geen irq sharing

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Vastlopers in games kunnen ook te wijten zijn aan een brakke voeding in combinatie met een vette GeForce en een Athlon XP. Ik zie in je specs dat je een no-name 300W voeding en een GeForce4 hebt. Dikke kans dat het aan je voeding ligt. Is je PC wel stabiel wanneer je 3DMark in een loop laat draaien? Check vooral de 5V lijnen van de voeding :)

• Phydomir
BalusC schreef op 25 augustus 2002 @ 15:31:
Vastlopers in games kunnen ook te wijten zijn aan een brakke voeding in combinatie met een vette GeForce en een Athlon XP. Ik zie in je specs dat je een no-name 300W voeding en een GeForce4 hebt. Dikke kans dat het aan je voeding ligt. Is je PC wel stabiel wanneer je 3DMark in een loop laat draaien? Check vooral de 5V lijnen van de voeding :)
3d mark heb ik nog niet gedraaid in een loop....

Ik zal dat es draaien...

• Phydomir
5v lijntje zit altijd zo rond de 5.13

Alleen kan ik het natuuurlijk niet checken op het moment van vast lopen.

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

En draaide 3DMark wel stabiel? Je kunt met bijv. MBM de minimum en maximum gemeten voltage bekijken (kijk onder "Hoog en Laag").

Heb je dit probleem overigens in bepaalde games of in élke game?

• Phydomir
BalusC schreef op 26 augustus 2002 @ 09:12:
En draaide 3DMark wel stabiel? Je kunt met bijv. MBM de minimum en maximum gemeten voltage bekijken (kijk onder "Hoog en Laag").

Heb je dit probleem overigens in bepaalde games of in élke game?
Ik had het eerst heel veel in Grand Prix 4, toen dacht ik dat het daar aan lag aangezien die niet origineel was.

Maar nu heb ik het bv. ook heel veel in de Battlefield demo, en als ik die Audigy eruit haal en via de onboard geluidskaart doe kan ik uren spelen zonder problemen...

Pagina: 1