Ik heb een probleempje. ik heb een site en gebruik daarvoor een php script om te bepalen hoeveel hits elke site in stuurt, en hoeveel elke site daarvoor terug moet krijgen. Dat moet het script dus soms berekenen, maar ik kan ook zelf een vaste link geven aan sites via het script. Eerst -zonder frames- werkte het script altijd, maar nu heeft mijn site een nieuwe layout, met frames. En nu geeft ie geen http referer meer mee, behalve als ik sites een vaste link geef.
Ik heb dus in het forum al ergens gelezen dat het aan die frames ligt, maar hoe los ik dit op? wat moet ik dan in de frames zetten om het werkend te maken of in index.php iets?
ik kan de site niet noemen, want uhm dan komt er meteen te staan www.ikbeneenillegalehenkie.nl ofzo
als je hem echt wilt weten dan stuur ik hem wel via mail
THX!
Ik heb dus in het forum al ergens gelezen dat het aan die frames ligt, maar hoe los ik dit op? wat moet ik dan in de frames zetten om het werkend te maken of in index.php iets?
ik kan de site niet noemen, want uhm dan komt er meteen te staan www.ikbeneenillegalehenkie.nl ofzo
als je hem echt wilt weten dan stuur ik hem wel via mail
THX!
Little Less Conversation, Little More Action Please!!!