'k heb een vaag probleem met m'n TV out. 'k gebruik TVTool voor m'n TV-out, en ik probeer al een hele tijd het beeld schermvullend te krijgen. Volgens de handleiding van TVTool moet ik dan de PAL resolutie in 't .inf file'tje van de nVidia driver gedaan. Ze hebben ook dat bestand met die aanpassingen op hun site staan, dus heb ik die gedownload, en vervolgens de hele driver er bij gedownload en uitgepakt en vervolgens Setup uitgevoerd en de driver geinstalleerd. Dus neem ik dan aan dat die PAL resolutie zou moeten werken. Vervolgens heb 'k m'n computer naar beneden verhuist, aangesloten op de TV en opgestart. Vervolgens TVTool geopend en vervolgens de PAL resolutie geselecteerd. Maar dan zegt ie nog steeds dat die resolutie nog niet ingesteld is. Kortom die resolutie wordt nog steeds niet ondersteund door m'n computer. Vervolgens heb ik met Sandra even gekijken welke resoluties ondersteund werden en daar stonden dus inderdaad alleen 320x240, 400x300, 640x480 en 800x600 tussen.
Nu denk ik zelf dat het iets met de monitor te maken heeft. Windows heeft namelijk een Standaard monitor geselecteerd, en waarschijnlijk wil die daarom niet in die resolutie. Maar het probleem is dan, hoe zorg ik er voor dat dat wel kan? Ik ben al heel lang hier mee bezig, maar ik heb het nog steeds niet aan de praat, dus alle tips zijn welkom.
Edit: Voor specificaties van de kaart, zie sig.
Nu denk ik zelf dat het iets met de monitor te maken heeft. Windows heeft namelijk een Standaard monitor geselecteerd, en waarschijnlijk wil die daarom niet in die resolutie. Maar het probleem is dan, hoe zorg ik er voor dat dat wel kan? Ik ben al heel lang hier mee bezig, maar ik heb het nog steeds niet aan de praat, dus alle tips zijn welkom.
Edit: Voor specificaties van de kaart, zie sig.