Toon posts:

CS --> Ping blijft 200-300

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Kheb net een nieuwe pc aangeschaft, namelijk een athlon 2000+
En nu speel ik cs in een server waar ik normaal altijd een ping van 80 ofzo had.......alleen nu heb ik met de nieuwe computer een ping van 300-400
Dikke pech dus...
Mn PC:
Adsl van planet
Ahtlon 2000+
Hercules videokaart.
En ik draai Windows XP.

Kent iemand dit of zijn er bepaalde drivers die ik moet installen, van mxstream heb ik alles geprobeerd voor t modem maar dat maakt geen verschil :(

Iemand een idee?

Verwijderd

Probeer is om in de console rate 9999 in te tikken, bij mij hielp dat. :)

Verwijderd

Topicstarter
hmm oke.
mn console doet het niet meer, heel raar, een idee hoe ik in mn console kom? :)

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Laat me raden daarvoor had je geen XP ?
CS met XP en ADSL geeft/gaf veel problemen een tijd geleden.
Misschien dat je daar iets aan hebt :)

[search=cs adsl xp]

[EDIT]

ff -console achter je path zetten in je snelkoppeling.
Search :|

Verwijderd

Topicstarter
M@NIC schreef op 25 augustus 2002 @ 13:54:
Laat me raden daarvoor had je geen XP ?
CS met XP en ADSL geeft/gaf veel problemen een tijd geleden.
Misschien dat je daar iets aan hebt :)

[search=cs adsl xp]

[EDIT]

ff -console achter je path zetten in je snelkoppeling.
Search :|
Ja, klopt allemaal wat je zegt, dat zoeken hiet vind ik maar onoverzichtelijk daarom postte ik het.......en console lukt niet. heel kut, kun je de precieze link eens geven

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-10 22:20

Frits Flits

SOUND! Designer

[off topic]
De search werkt voor geen meter meer bij GoT:

Fout:
'cs' was geen geldig woord (word_tooshort) en is genegeerd
'xp' was geen geldig woord (word_tooshort) en is genegeerd

[/off topic]

Sinds een paar weken heb ik telkens een hoge uitval naar een ping van 3500 ofzo, terwijl ie daarna weer (eventjes!) naar de 50 gaat ofzo. Ik krijg dan bovenin het scherm een vage foutmelding (flushpacket ofzo) en sta dan stil. Na een tijdje kan ik dan weer verder lopen. Dit ligt denk ik helaas aan Chello.. en die knakkers doen er niets aan. (onder Fifa 2002/UT heb ik ook hoge pings)

[ Voor 0% gewijzigd door Frits Flits op 25-08-2002 14:13 . Reden: verzin zelf een reden.. :P ]

specs

Verwijderd

Topicstarter
Kan je me de exaxte snelkoppeling geven zodat mn console werkt?

Verwijderd

[half life dir]---hl.exe -console -game cstrike

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 14:18:
[half life dir]---hl.exe -console -game cstrike
Gedaan en toch geen console. ik install alles wel ff opnieuw, het hele spel en dan maar eens kijken!

Verwijderd

frits flits. ik heb hetzelfde probleem als jou van die pings die omhoog schieten. dna krijg je idd die melding van flush entity packed bla bla.. uhm. ik heb kabelfoon premium (512 kbit/s) en ik denk dat het aan de provider ligt. mocht je me willen spreken add me dan op je msn (stuiterbal_1984@hotmail.com

groetjes Tom

Verwijderd

Topicstarter
naja, alles opnieuw geinstalleerd maar t heeft niet geholpen en daar baal ik goeed van, ping nog 200! :(

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:23
Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 14:24:
[...]

Gedaan en toch geen console. ik install alles wel ff opnieuw, het hele spel en dan maar eens kijken!
Als je de cs update downt krijg je toch gewoon een snelkoppeling op ej bureablad met al console erin 8)7

Last.fm
Films!

Verwijderd

Topicstarter
ja dat werkt allang maar PING VAN 200 met adsl! ;) KUTKUTKUT

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:55
hee oldenzaal.. eigenlijk moet jij nog niet zeuren met een ping van 200... ik heb met een beetje geluk net 230-250.. k*t modem :'(

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-11 20:00
Al dat geprobeerd van EAX aan/uitzetten bij configuration ? Ik moest op mijn oude pc altijd eerst een keer connecten, daarna in configuration EAX aan/uit/aan vinken en dan nog een keer connecten en dan was mijn ping wel weer goed!

Als nix meer lukt, kan je nog altijd je modem tweaken, dat heeft ook bij veel mensen geholpen. Maar dan moet je wel een ethernet modem hebben!

Verwijderd

_SouLmaN_ schreef op 25 augustus 2002 @ 20:52:
Al dat geprobeerd van EAX aan/uitzetten bij configuration ? Ik moest op mijn oude pc altijd eerst een keer connecten, daarna in configuration EAX aan/uit/aan vinken en dan nog een keer connecten en dan was mijn ping wel weer goed!

Als nix meer lukt, kan je nog altijd je modem tweaken, dat heeft ook bij veel mensen geholpen. Maar dan moet je wel een ethernet modem hebben!
Ja dat moest ik ook doen :(

toen win 98 erop gezet kreeg een fatale uitzondering zonder de pc hebben aangeraakt

en nu draai ik win2k

Verwijderd

Topicstarter
_SouLmaN_ schreef op 25 augustus 2002 @ 20:52:

Hey,
Waar staat dat aex in xp precies??? TNX!

Verwijderd

Topicstarter
Serial-X schreef op 25 augustus 2002 @ 19:43:
hee oldenzaal.. eigenlijk moet jij nog niet zeuren met een ping van 200... ik heb met een beetje geluk net 230-250.. k*t modem :'(
Sorry maar ik wil gewoon het maximale uit mn spulletjes halen ;)

• Tribal_T
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-10-2024

Tribal_T

PSN ID: Tribal_T

Hey, ik had pas zelfde probleem. Wat je ff moet doen is je Vidkaart drivers opnieuw installe enne evt je via drivers opnieuw. Dit hielp bij mij. Errug raar maja :)

Anyone who takes himself too seriously always runs the risk of looking ridiculous; anyone who can consistently laugh at himself does not

Verwijderd

Bij mij lag het ook aan me drivers, ik moest mijn video instellingen op OpenGL en 640*480 spelen wilde ik geen lag hebben, maar toen ik de nieuwste drivers downloade, kon ik ook op mijn videokaart en op 1024*768 spelen zonder lag...
Bij mij lag het dus aan me drivers :S
Bij jou ligt het iig niet aan je verbinding want ik ken meer mensen met ADSL en die hebben een goede ping en geen lag, misschien de server !
offtopic:
Probeer http://www.zvdk.nl maar eens :)

• Mandor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-10 10:28

Mandor

Lord of Chaos

Probeer is in DirectX (Run/Uitvoeren, "dxdiag") bij DirectSound je SoundAcceleration uit te zetten (No Acceleration). Ik heb hetzelfde probleem (ping > 200 met uitschieters naar 500) als ik ook maar iets van DirectSound Acceleration aan heb staan (Athlon SlotA 900, Geforce2 GTS 64Mb, Xs4all basic adsl).

And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...

Verwijderd

Topicstarter
Dx DIag kan ik niet vinden, waar exact?

Verwijderd

Topicstarter
kheb t al, ff probere!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:32

inXs

known as inXs

mja, het ligt puur aan winXP aan het vnp protocol.. Het is nog nooit iemand gelukt om het echt op te lossen geloof ik.. Knappe jongen als je dat lukt.. Het heeft geen zin andere drivers te halen of wat dan ook. Je zal gewoon een win98 of win2000 partitie moeten maken. Er zit niets anders op ben ik bang..... En resoluties werkt waarschijnlijk ook niet...

superB

Verwijderd

Topicstarter
Mandor schreef op 26 augustus 2002 @ 17:15:
Probeer is in DirectX (Run/Uitvoeren, "dxdiag") bij DirectSound je SoundAcceleration uit te zetten (No Acceleration). Ik heb hetzelfde probleem (ping > 200 met uitschieters naar 500) als ik ook maar iets van DirectSound Acceleration aan heb staan (Athlon SlotA 900, Geforce2 GTS 64Mb, Xs4all basic adsl).
tnx man!
Het werkt echt, hoe ben jij hier achter gekomen?? :D:)

• Mandor

Mandor

Lord of Chaos

Ik draai CS op WindowsXP Pro, ADSL VPN van XS4All, geinstalleerd op een WindowsXP NTFS partitie. In den beginne draaide CS voor geen meter (60 fps, bovenstaande lag, mouse en keyboard lag), maar na wat tweaking draait het nu als een zonnetje O-). Vooral dus dat DXSoundAcc uitzetten hielp enorm, maar ook mouse-software killen, 2k HalfLife variabelen setten en aliassen maken om dingen als wapens en ammo kopen te vergemakkelijken... M'n autoexec.cfg ziet er tegenwoordig zo uit (qua game settings dan):

// settings
gl_texturemode "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR"
r_dynamic "1"
r_mmx "1"
cl_himodels "1"
cl_cmdrate "40"
cl_cull "0"
cl_lc "1"
cl_lw "1"
cl_updaterate "30"
fps_max "100"
pushlatency "-25"

Maar dat wil nog wel eens veranderen per server :P.

And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...

• Mandor

Mandor

Lord of Chaos

Verwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 17:53:
[...]

tnx man!
Het werkt echt, hoe ben jij hier achter gekomen?? :D:)
Ergens gelezen (op een CS forum geloof ik), en ik heb altijd al soundproblemen gehad met WindowsXP (ok, ik heb maar een miserabel SoundBlaster 128PCI'tje, maar toch). Vooral krakende geluiden als wavjes spelen enzo, bij het inloggen bijvoorbeeld.

Pagina: 1