Wat vinden jullie er van. Ik nu de H600A welke ik een beetje heb gemod window en ccfl. Maar die H600B ben ik van plan met mijn nieuwe systeem P4 X.xx Ghz met DDR wel, kompleet geluidsloos temaken.
Maar waat vinden jullie er van??

Verwijderd
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
Een 350 Watt: http://www.hardware.info/nieuws.php?id=1559Welke voeding zit er in ?
Is dha hm ff kijken hoeveel ze kosten...Artje schreef op 25 augustus 2002 @ 13:32:
Enermax is stil, zalman is nog stiller
Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 13:47:
Ziet er leuk uit, maar de binnenkant zou ik ook wel even willen zien
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
bedoel je dat je een fan op een andere manier kan aansluiten dan het geel en zwartje draadje (heb ik gedaan), zodat je ook je RPM enzo kan zien ?Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 13:24:
ben overgestapt op Chieftec.
wel mooi zwart... inderdaad.
ik heb een zilveren uitvoering.... (jaja)
en wat ik ook erg handig van chieftec vind is dat ze een sensor aansluiting voor de fan op de voeding hebben.
samen met qfan-instelling op die a7v333 borden zorgt dat er voor dat beide kasten met toch 7 koelers aan boord lekker stil blijven...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh