Ik ben op zoek naar een STILLE voeding. Nu vond ik twee Enermax voedingen, de EG365P-VE FCA (Whisper 350) en de EG365 AX-VE(W) FCA (Silent Plus Active). Die namen tussen haakjes vond ik op www.informatique.nl: op de Enermax site hebben ze alleen de nummers.
Nu was mijn vraag... Wat is nou eigenlijk het verschil? Behalve de kleur???
Bovendien: ze hebben allenei TWEE fans: geeft dat nou niet juist emer herrie?
Ik heb nu een goedkope 300 Watt voeding die klinkt als een stofzuiger. Ik heb het roostertje er al afgezaagd, maar nog kan ik 'm beneden horen blazen (de pc staat op zolder...)
Omdat die Enermax fans een knopje hebben waarmee je zelf de snelheid van de fan kunt regelen, leken ze me wil interessant. Die voeding met automatische regelaars zijn volgens mij knudde: na een paar minuten gaan ze alsnog op volle toeren draaien...
Weet iemand trouwens of die dingen ergens in Hilversum te koop zijn? Dan kan ik er misschien nog naar luisteren ook!
Nu was mijn vraag... Wat is nou eigenlijk het verschil? Behalve de kleur???
Bovendien: ze hebben allenei TWEE fans: geeft dat nou niet juist emer herrie?
Ik heb nu een goedkope 300 Watt voeding die klinkt als een stofzuiger. Ik heb het roostertje er al afgezaagd, maar nog kan ik 'm beneden horen blazen (de pc staat op zolder...)
Omdat die Enermax fans een knopje hebben waarmee je zelf de snelheid van de fan kunt regelen, leken ze me wil interessant. Die voeding met automatische regelaars zijn volgens mij knudde: na een paar minuten gaan ze alsnog op volle toeren draaien...
Weet iemand trouwens of die dingen ergens in Hilversum te koop zijn? Dan kan ik er misschien nog naar luisteren ook!