Je kunt in MSN kiezen om je contacts te sorteren op offline / online, of op groepen die je zelf aanmaakt, maar is het niet mogelijk om in die groepen alleen de online-contacts weer te geven? Ik heb ongeveer 5 groepen en van de "onderste" groep kan ik niet zien wie er online is zonder daarheen te scrollen, t zou een stuk makkelijker zijn als ie gewoon de offline contacts niet zou weergeven, offline messages sturen kan toch niet in msn... iemand een idee?
Ja, dit zou idd wel handig zijn. Maar ik denk dat het standaard niet kan. misschien heeft er wel al iemand een oplossing voor gemaakt ofzo?
Mja, met Trillian kan dat wel, maarja, da's geen MSN Messenger
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Nee dat kan niet. Je kan wel groepen minimaliseren en dan kijken welke er beneden in je lijst online zijn dan hoef je niet te scrollen.
Werkt Trillian al goed met filesenden e.d.? Dan probeer ik dat nogwel eens denk ik
Bij mij wel.iCe01 schreef op 25 augustus 2002 @ 13:35:
Werkt Trillian al goed met filesenden e.d.? Dan probeer ik dat nogwel eens denk ik
Juist daarom, ik heb MSN nu lekker werkend achter m'n linuxbakkie, ook met filetransfers enzo... maar goed; proberen kan altijd he, dus ik download m vanavond wel even als ik terugben
Is er niet een hack of iets dergelijks of een oplossing?
Nee ik wil geen Trillian. (:R)
Als je bij extra 'contactpersonen sorteren op' op groepen zet en ook 'Offline contactpersonen groeperen' aanvinkt krijg je gewoon bij elke groep alleen de mensen die online zijn te zien.
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Beetje oud topic vind je niet ...Flaman schreef op 19 maart 2003 @ 14:03:
Is er niet een hack of iets dergelijks of een oplossing?
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Als je dat vindt, kun je dit melden met behulp van Topicreport (
Ow srry niet gezienCompubiter schreef op 19 March 2003 @ 18:43:
[...]
Als je dat vindt, kun je dit melden met behulp van Topicreport ([afbeelding]) of in Schop een Modje, maar niet in het topic zelf. Hij was reeds gemeld, echter mag het topic wat mij betreft openblijven, aangezien ik niet eerder een dergelijk topic heb gezien, en er ook geen oplossing genoemd staat. Er had net zo goed een nieuw topic kunnen worden geopend, maar dan heb je twee topics in de search staan zonder een oplossing, nu maar 1.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Verwijderd
[edit]Onnodige info
[Edit] Sorry! Ik zie die nieuwe reply's niet tenzij ik post! echt heel weird dus ik wist niet dat 't antw. allang was gegeven
[Edit] Sorry! Ik zie die nieuwe reply's niet tenzij ik post! echt heel weird dus ik wist niet dat 't antw. allang was gegeven
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2003 18:55 ]
dat is pas sinds MSN 5... (da's toch de nieuweRedFox schreef op 19 March 2003 @ 17:22:
Als je bij extra 'contactpersonen sorteren op' op groepen zet en ook 'Offline contactpersonen groeperen' aanvinkt krijg je gewoon bij elke groep alleen de mensen die online zijn te zien.
ik weet het niet zeker. gebruik alleen nog maar Trillian
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
pff wat is dit een kutforum geworden zeg
enfin, ik zal msn 5 weer eens downloaden dan
Bedankt voor de reacties
Pagina: 1