Is het mogelijk om verschillende (korte) audio-cd's bij elkaar op één cd te branden, zonder de liedjes eerst op je harde schijf te zetten? Ik heb al geprobeerd om met Nero (5.5) eerst de ene cd te branden zonder de sessie te sluiten, maar ik kon er daarna niets meer bij branden. Iemand een oplossing?
Verwijderd
waarom maak je er eerst geen mp3 van en dan fikken met Nero... lijkt me de makkelijste oplossing....
Audio dacht ik niet zonder het op je hd te zetten.
Pleur ie wav's of mp3 rips van die cd's gewoon even op je HD, en dan kun je die gelijk wegfikken op 1 cd.
Zoveel tijd kost dat ook niet.
Pleur ie wav's of mp3 rips van die cd's gewoon even op je HD, en dan kun je die gelijk wegfikken op 1 cd.
Zoveel tijd kost dat ook niet.
Als je je er even in wilt verdiepen:
Exact Audio Copy
fikken met CDRWin (tenminste, dat doe ik)
Als je minder moeite wilt doen, zullen er ook wel alternatieven zijn.
Lijkt me verder niet verstandig om een audio CD in sessies te fikken, denk dat veel CD speleres dat niet relaxed vinden.
Gewoon in 1 keer volledige CD fikken.
Exact Audio Copy
fikken met CDRWin (tenminste, dat doe ik)
Als je minder moeite wilt doen, zullen er ook wel alternatieven zijn.
Lijkt me verder niet verstandig om een audio CD in sessies te fikken, denk dat veel CD speleres dat niet relaxed vinden.
Gewoon in 1 keer volledige CD fikken.
Verwijderd
ik heb hier easy cd creator en daar gaat dat perfect mee, hij vraagt dan gewoon om de 2e cd in te steken tijdens het branden
Met als nadeel dat je audio-cd's niet aan de Red-Book standaard voldoen en dat je 2 seconden tussen ieder nummer krijgt. Leuk bij een live-CD...Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 12:49:
ik heb hier easy cd creator en daar gaat dat perfect mee, hij vraagt dan gewoon om de 2e cd in te steken tijdens het branden
Verwijderd
daarom ff tot mp3 converten en dan de 2sec pauze eruit hallena3konijn schreef op 25 augustus 2002 @ 12:51:
[...]
Met als nadeel dat je audio-cd's niet aan de Red-Book standaard voldoen en dat je 2 seconden tussen ieder nummer krijgt. Leuk bij een live-CD...
Waarom heeft iedereen het over naar MP3 converten? Dit lijkt me nu niet echt super bevorderlijk voor de kwaliteit!Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 12:53:
[...]
daarom ff tot mp3 converten en dan de 2sec pauze eruit hallen
Gewoon met Exact Audio Copy (www.exactaudiocopy.de) de gewenste nummers rippen naar je HD als .wav en die dan in de juiste volgorde fikken met Nero of CDRWin!
webOS all the way!
Lijkt me niet echt verstandig om je audio tracks als mp3 te rippen, als je ze daarna toch weer op CD zet...Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 12:53:
[...]
daarom ff tot mp3 converten en dan de 2sec pauze eruit hallen
Je kan aangeven hoeveel frames pauze er voor elke track moet komen.
Als je zeker wilt zijn van geen klikjes enzo, fik dan sowieso volgens de 'disk-at-once' methode.
Pagina: 1